רייטינג: "רק רוצים לרקוד" מצליחה לשמור על שבוע שני בפסגה

עם זאת, במדידה שמביאה בחשבון כמה אנשים צפו בפועל בתוכניות, שני פרקי "הישרדות" הובילו את הטבלה - ואחריהם "המתחזים"

"רק רוצים לרקוד" / צילום: רועי ברקוביץ
"רק רוצים לרקוד" / צילום: רועי ברקוביץ

"רק רוצים לרקוד" של זכיינית ערוץ 2 קשת מפתיעה מעט בשבוע השני לשידורה, ולא רושמת נפילה משמעותית לעומת הנתון שהשיג פרק הפתיחה. עם 24.2% היא שומרת על הובלת טבלת הרייטינג השבועית, שמודדת את הצפייה בבתי-האב במגזר היהודי.

עם זאת, השבוע, באופן חריג יחסית, נוצר הבדל מובהק בין נתוני הצפייה לפי בתי-אב ובין הנתונים שבהם נמדדת "צפיית פרטים" - המביאה בחשבון כמה אנשים צפו בפועל בתוכנית, ולא רק אם התוכנית נצפתה בבית מסוים. בספירה זו, גם בקרב האוכלוסייה היהודית וגם בכלל האוכלוסייה, שני פרקי "הישרדות" של רשת מובילים את הטבלה, עם כ-650 אלף צופים לכל פרק.

ועדיין, ההישג הזה של "הישרדות" אינו מבטא שינוי דרמטי במצבה. בטבלת הרייטינג ממוקמים שני הפרקים ששודרו השבוע במקומות 4 ו-5. הם אמנם שומרים על יציבות בהשוואה לשבוע שעבר, אך מתקשים לצבור את המומנטום שניתן היה לצפות לו מתוכנית דגל מן הסוג הזה.

במקומות 2 ו-3 מתמקמים שני פרקים של "המתחזים" עם חיים אתגר, ששידרה הזכיינית קשת בימים ראשון ושלישי. מלבדם הכניסה קשת גם תוכנית חמישית לטבלה - סדרת הדרמה "להיות איתה", שהגיעה ל-22% ולמקום 6.

גם רשת מכניסה עוד תוכנית אחת, שלישית במספר, לטבלה - "שנות ה-80" עם 20% במקום 8. ביום שישי השיקה הזכיינית סדרה קומית מקורית חדשה בשם "השמחות", שפתחה עם נתון של 14.4%, שממשיך לשקף במידה רבה את הבעייתיות בכל הנוגע לצפייה בטלוויזיה בימי שישי.

לעומת זאת, את חוסר ההצלחה של "תיק בחקירה", שרושמת עוד שבוע עם נתון נמוך, הפעם של 13.4%, בלב הפריים-טיים של ערוץ 2 ביום חמישי, אי-אפשר לתלות ביום השידור שלה.

בערוץ 10 אין אף תוכנית שחוצה את רף ה-10%. תוכנית הפתיחה של אמנון לוי מסתפקת ב-9.8%, ו"גב האומה" מגיעה ל-9.5%. אחרי שבוע של הפסקה, יום שלישי חוזר להיות יום שבו תאגיד השידור "כאן" מתקרב לערוץ 10, על רקע חוסר ההצלחה של "ריסטארט" שמסתפק ב-5.2% לעומת 4.3% לסרט "הפצוע הסורי" ששודר בכאן. המשדר היחיד של התאגיד שחוצה את רף ה-5% הוא משחק הכדורגל בין מקסיקו לגרמניה, שהגיע ביום חמישי ל-5.1%.

רק רוצים לרקוד
 רק רוצים לרקוד