ענבל אור: זכיתי, אני שליחתו של בורא עולם; אלחם בתמנון

יזמת הנדל"ן טוענת כי תיעדה במצלמה נסתרת "את מי שדאג להביא לקריסה של אימפריית הנדל"ן שלי בשלושה ימים" ■ "כשתראו את הסרט, תבינו את גודל הזוועה במדינתנו"

ענבל אור / מתוך פייסבוק
ענבל אור / מתוך פייסבוק

בשבוע שעבר עלה החשש כי יזמת הנדל"ן ענבל אור תיכנס לכלא. זאת לאחר שנשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב, השופט איתן אורנשטיין , קבע כי אם אור לא תמלא אחר הוראות בית המשפט תוך כשבועיים - ובין היתר תגיש דיווח על מצבת הנכסים וההתחייבויות שלה וכן תפרע את מלוא חוב הפיגורים שצברה בתיק פשיטת הרגל שלה - היא תיאסר ל-7 ימים.

והנה, בימים האחרונים יזמת הנדל"ן ענבל אור חוזרת ומבקשת את תשומת-הלב הציבורית, בפרופיל שלה בפייסבוק. "בקרוב אחזור אליכם ובגדול, הפעם לא כיזמת נדל"ן שיוזמת פרויקטים ואף בונה, אחזור אליכם כאזרחית מן השורה שהתוודעה במו-עיניה לסוד המדינה. אגיע אליכם ממקום של שליחות נתינה ועזרה", כותבת אור, יזמת הנדל"ן החשודה בהעלמות מסים ובהטעיית רוכשי דירות.

פרופיל הפייסבוק של אור מלא בתמונות סלפי חדשות ופרובוקטיביות שצילמה, תוך שהיא כותבת: "חברים יקרים שלי, הרבה מאוד זמן חלף מאז שכתבתי לכם. האמת שהתגעגעתי לכולכם. כפי שאתם בטח יודעים, בימים טרופים אלה אני עסוקה במירוץ החיים, האתגרים הם רבים, אך המטרה העליונה שעומדת מול עיניי ברורה ומבטיחה. דאגתי לצרף לכם תמונות חדשות שלי, שחלילה לא תשכחו אותי עד שאחזור, כענבל אור גדול ניצחתי ואנצח".

ענבל אור / מתוך פייסבוק
 ענבל אור / מתוך פייסבוק

אור טוענת כי היא תיעדה במצלמה נסתרת "את מי שדאג להביא לקריסה של אימפריית הנדל"ן שלי בשלושה ימים בלבד. זהו הסרט הטוב ביותר שתזכו לראות בחייכם. זהו סרט שלא תשכחו לעולם, הסרט אף יסביר לכם את סודות החיים האמיתיים, ובפרט את סוד המדינה! זהו סרט מתח ללא מעצורים, בגידות, אהבות, שנאה, משפחה, חברים והתובנות מהחיים האמיתיים. ובעיקר מה הכסף גורם לאנשים לעשות. בסרט זה, ישנם רגעים שקשים לצפייה, עד כדי בכי ודמעות, ראו, הוזהרתם...", לדברי אור. 

ענבל אור ממשיכה לטעון כי הפילו אותה מתוך קנאה להצלחתה: "את הסרט שעברתי מעט מאוד אנשים יודעים ומכירים. אזרחים בודדים, אם בכלל, הצליחו לשרוד זוועה כמו שלי ולהישאר עוד בחיים. את אותם אזרחים תמימים תוכלו למצוא מתחת לאדמה, או שהם כבר אינם עוד בין החיים, או שהיה מישהו שדאג לאשפז אותם תחת כפייה בבית החולים לחולי נפש".

ענבל אור / מתוך פייסבוק
 ענבל אור / מתוך פייסבוק

היא כתבה עוד כי "הייתי לבד מול כל העולם ברגעים שאינך יכול לדמיין את קצה האור, שכולם סביבך בגדו בך, ונותרת לבדך, מהמקום הגבוה ביותר, מקצה האולימפוס, מפילים אותך ואתה נשאב במהירות האור למקום הנמוך ביותר שקיים, כמעט מתחת לפני האדמה, ואתה נותר לבדך, ללא קורת-גג, חסר כל, מושפל, ומוכפש שלא עוול בכפך. אתה אף לומד להכיר היטב את מושג 'רפובליקת הבננות', שלצערי קיימת במדינה שלנו ובגדול. אתה פתאום מבין מקרוב את המושג הון ושלטון, ואתה מבין לאן ולאיפה הגיעה השחיתויות במדינה הקטנה כשלנו. אתה רואה מולך תמנון רב-זרועות שמגיע לכולם".

ענבל אור / מתוך פייסבוק
 ענבל אור / מתוך פייסבוק

אור טוענת כי בעזרת אמונה ותעצומות נפש היא תעצור את "התמנון" הזה, שיכול "להגיע ולגעת בכולנו, אפילו בילדים שלנו. יש לעצור אותו ומיד! לפני שימשיך לפגוע באזרחים תמימים נוספים שאינם עשו דבר. או שבעצם עשו דבר - פשוט קצת הצליחו במדינתנו הקטנה ואפילו חייכו קצת יותר מדי והפריעו למתחריהם, אנשי עסקים, יזמים בעלי הון רב, אשר מקושרים היטב לאנשי השלטון, ואף דאגו להפעיל את אנשי החוק ולשחד אותם ואף לשמן אותם כמו שרק הם יודעים כדי לגרום לקריסת אימפריית הנדל"ן שלי שבניתי ב-10 אצבעותיי לבד".

ענבל אור / מתוך פייסבוק
 ענבל אור / מתוך פייסבוק

 

אור טוענת כי אותו "תמנון רב-זרועות" מגיע לכל מקום: אנשי חוק, מערכת המשפט, עובדי מדינה, בנקים, תקשורת, משטרה, אפילו משפחה. אותם אזרחים תמימים שלבסוף מחוסלים. "מדובר ברצח המונים שנעשה מתחת לאפינו, תוך חיפוי וטיוח של אמצעי התקשורת שבוחרים לשמור על שתיקה למען פרנסתם, וחמור מכך, מבצעים פעולה של העברת מסרים שקרים ואף מסוננים היטב, שמטרתם לשרת רק את בעלי ההון והשלטון ובלבד", כותבת אור.

אור מדברת בהמשך הפוסט על התגלות אלוהית: "כשאתה מגלה את סוד המדינה, ומבין בדבר הפשע הנורא, וכשהם אינם מצליחים לקנות את שתיקתך בכסף, הדבר הופך להיות מסוכן במיוחד והם מתחילים לבצע פעולות לשם הכחדתך כדי שהסוד חלילה לא ייחשף, ואף יחוסל יחד אתך. ואז רכבת השדים מתחילה, והדבר היחיד אשר גורם לך להאמין אלה אותן ההקלטות אשר דאגת לתעד על-ידי מכשיר קטן שהיה דבוק לגופך, כל דקה ודקה, ואף, הגיבויים שביצעת למחשבך, שעות בודדות לפני הפשיטה, והעברתם, למספר אנשי סוד שאף אחד לא ידע ואף לא יודע על קיומם...

ענבל אור / מתוך פייסבוק
 ענבל אור / מתוך פייסבוק

"אני רק שליחתו שזכיתי בזכויות ענקיות וקיבלתי על עצמי באהבה את השיעור ואת המבחן הענק, שיש בו לרצות את בורא עולם, וזה לראות במו-עיניי את סוד המדינה ולהישאר בחיים... זה כמו לראות את אלוהים ולהישאר בחיים חזקה ואף שפויה".

אור ממשיכה וטוענת: "לא ניתן לקנות אותי בעד שום הון שבעולם. נאמנות ויושר הינם נר לרגליי, כי מה זה באמת כסף? זה חומר ששייך לבורא עולם ובלבד. כולנו לבסוף עולים לשמיים ללא החומר, רק עם המעשים שעשינו בעולם הזה. אנשי התמנון גזלו את כל כספי, לקחו לי גם את קורת-הגג, בודדו אותי מהעולם, שלטו לי על כל מכשירי הדיגיטל שברשותי, רשתו אותי באנשי-'קש' שתפקידם להתחזות להיות אנשיי שפעלו בעצם עבורם, רשתו אותי ואת ביתי ורכבי במצלמות ובמכשירי האזנה, הצמידו אליי חוקרים שידווחו בכל רגע נתון מה הם מעשיי, ואפילו דאגו לשלוח הודעה לחדרי המצב בחדרי החדשות על כך שהתאבדתי... וזאת על-מנת להכשיר את פני הקרקע, טרם חיסולי". 

"האם אדם אנושי, חזק ככל שיהיה, יכול לשרוד את ההתעללות האכזרית הזאת חסרת המעצורים, המפלצתית ואף להישאר שפוי? בחיים? חזק? ולהמשיך להילחם בכל כוחותיו? התשובה מובנת. כשתראו את הסרט, תבינו את גודל הזוועה במדינתנו, תוך פגיעה ורציחת המונים מתחת לאפינו. נכון שזה נשמע הזוי ואף בדיוני? הלוואי שהייתי יכולה לראות את הסרט הזה, ולדעת שהסרט בדיוני, אבל לצערי לא. הסרט הזה מבוסס על סיפור אמיתי, זהו סיפור חיי, הסרט של חיי שמכיל בתוכו הקלטות מצמררות, רגעי מתח ואימה, מסמכים, צילומים ועוד הרבה מאוד הפתעות. הכול תועד ברמות של דקות... אז, חברים, אכן יש למה לחכות".