טריפל סי מוסיפה 10 ערוצים לחבילת התוכן של Smart; והמחיר?

מחיר החבילה, 50 שקל בחודש, נותר כפי שהוא ■ המנכ"ל רמי נחום: "אני שמח שאנו מצליחים לעמוד ביעד שהגדרתי - 'תוכן סביר במחיר פצצה', כלומר תוכן טוב במחיר הגון והוגן"

רמי נחום / צילום: דן נחום
רמי נחום / צילום: דן נחום

שירותי הטלוויזיה של פרטנר אמנם עדיין לא עובדים בפועל, אבל התחרות כבר נותנת את אותותיה: חברת טריפל סי מודיעה היום (ג') על הוספת 10 ערוצים לחבילת התוכן של המותג "Smart", כשמחיר החבילה, 50 שקל בחודש, נותר כפי שהוא.

בין הערוצים החדשים: ערוצי הטלנובלות ויוה ו-ויוה פלוס, ערוצי לייף סטייל של Ella תקשורת (בתחום המזון, הנסיעות והפנאי) וערוצי מוזיקה של stingray. הערוצים החדשים מגיעים עם תרגום בעברית.

חברת טריפל סי, המציעה שירותי אינטרנט ושירותי ענן, השיקה לפני כ-3 חודשים את המותג "סמארט" המציע שירותי טלוויזיה על גבי האינטרנט. בחברה מציינים כי עד כה הצטרפו לשירות יותר מ-4,000 מנויים.

ערוצי הבסיס הנכללים בחבילה כוללים את ערוצי עידן פלוס ו-10 ערוצים בינלאומיים. עוד כולל המסלול ספריית VOD ובה אלפי שעות תוכן של סדרות וסרטים עם תוכן מתורגם או מדובב ותכני פריים-טיים שעולים לספרייה יום לאחר שידורם. בנוסף, השירות מבצע הקלטה רציפה של התכנים על הערוצים בענן, 7 ימים אחורה.

החברה צפויה להמשיך ולהרחיב את חבילת התוכן שלה, תוך הבטחה לשמור על המחיר החודשי העומד כאמור על 50 שקל בחודש.

לדברי רמי נחום, מנכ"ל ומייסד טריפל סי, "בשלב השקת מותג הטלוויזיה Smart שמנו לעצמנו מטרה להרחיב את עולם התוכן שאנו מציעים לציבור אחת ל-3 חודשים ולהוסיף ערוצי תוכן נוספים, וזאת מבלי לעדכן את המחיר. אני שמח שאנו מצליחים לעמוד ביעד שהגדרתי - 'תוכן סביר במחיר פצצה', כלומר תוכן טוב במחיר הגון והוגן. למרות השינויים המתרחשים בשוק הטלוויזיה, Smart ממשיכה להציע כיום את שירותי הטלוויזיה הזולים בישראל".

בהתייחס לערוצי הספורט המבוקשים אמר נחום כי "לא נפיל על הלקוחות שלנו מימון ערוצים בעלות שאינה סבירה או הוגנת. נשמור על המחיר באדיקות, גם אם זה אומר שערוצי הספורט לא נכללים - אין הצדקה לשלם מחיר מופקע על תוכן כלשהו".

לדברי נחום, הוספת ערוצי תוכן מרכזיים, איכותיים ומגוונים ללא עלות נוספת לציבור היא רק קצה הקרחון בשלבי המהפכה שטריפל סי מתכננת בשוק הטלוויזיה. "הצרכן הישראלי מבין שמגיע לו יותר בתמורה לפחות כסף. אפשר לקבל פתרון טלוויזיה מספק וטוב, ולא צריך סתם לשלם יותר כסף".