הוט: הרווח זינק פי 3.2 ברבעון; איבדה 6,000 לקוחות טלוויזיה

הוט סיימה את הרבעון השני של 2017 עם הכנסות בהיקף 1.05 מיליארד שקל, עלייה של 4% לעומת אשתקד ■ הוסיפה 30 אלף לקוחות סלולר ■ סיימה את הרבעון עם 799 אלף לקוחות טלוויזיה

טל גרנות / צילום: רמי זרנגר
טל גרנות / צילום: רמי זרנגר

חברת הוט מדווחת הלילה על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2017 ולמחצית הראשונה של 2017, מהם עולה כי החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות בהיקף 1.05 מיליארד שקל, עלייה של 4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 

הוט, שמנוהלת בידי טל גרנות-גולדשטיין, סיימה את הרבעון השני עם רווח נקי של 59 מיליון שקל, לעומת רווח של 18 מיליון שקל ב-2016 - זינוק של פי 3.2. הרווח התפעולי טיפס ב-35% ל-144 מיליון שקל ברבעון.

הוט איבדה ברבעון הנוכחי 6,000 מנויים וסיימה את הרבעון עם 799 אלף לקוחות טלוויזיה, לעומת 805 אלף בסוף הרבעון הראשון. במגזר האינטרנט החברה הוסיפה 2,000 מנויים ל-706 אלף, ובתחום הטלפוניה איבדה 61 אלף מנויים ל-603 אלף. בתחום הסלולר, דרך הוט מובייל, החברה הוסיפה 30 אלף לקוחות ברבעון ל-1.516 מיליון.

לדברי המנכ"לית גרנות-גולדשטיין, "קבוצת הוט מסיימת את הרבעון השני בעלייה בכל הפרמטרים הכספיים והעסקיים וממשיכה להציג צמיחה כוללת; הוט מובייל גייסה את כמות המנויים הגבוהה ביותר בשוק הסלולר וממשיכה במגמת הצמיחה בהכנסות וב-EBITDA. אנו מברכים על התחרות בשוק הטלוויזיה. נמשיך להוביל את השוק ולהציע פתרונות מתקדמים המותאמים לצרכן הישראלי. על-מנת לקיים תחרות אמיתית, יש מקום לרגולציה שוויונית שתאפשר סל מוצרים אטרקטיבי עוד יותר לצרכנים".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובס טק?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988