הפלטפורמה שמחברת זרים לחברות ישראליות ליצירת קשרים עסקיים

הפלטפורמה אוספת ומארגנת מידע מקיף על האקו-סיסטם הטכנולוגי הישראלי ■ נכון להיום, Finder מציגה מידע מפורט על כ-6,000 חברות טכנולוגיה ישראליות פעילות, משקיעים, תוכניות האצה ותאגידים רב-לאומיים הפועלים בארץ

סטארטאפ / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סטארטאפ / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"סטארט-אפ ניישן סנטרל", ארגון ללא מטרות רווח המקשרת בין מדינות, ערים, ארגונים וחברות ברחבי העולם לחברות חדשנות ישראליות, מכריזה היום (ה') על השקת גרסה חדשה ל-Start-Up Nation Finder , פלטפורמה לחשיפת חדשנות התעשייה הישראלית. 

הפלטפורמה אוספת ומארגנת מידע מקיף על האקו-סיסטם הטכנולוגי הישראלי. נכון להיום, Finder מציגה מידע מפורט על כ-6,000 חברות טכנולוגיה ישראליות פעילות, משקיעים, תוכניות האצה ותאגידים רב-לאומיים הפועלים בארץ.

Start-Up Nation Finder הושקה בשנת 2014 כשלפניה שני יעדים: לחשוף את כוחו של האקו-סיסטם הישראלי, וליצור קשרים עסקיים משמעותיים בין גורמים זרים לבין חברות ישראליות.

בגרסה החדשה ממשק משתמש חדש, חיפוש מתקדם ומשופר, דף בית חדש עם נתונים סטטיסטיים וגרפים, אוסף אישי של משתמש, ציר זמן של החברה, מילון תגיות, ואפשרות חיבור עם לקוחות פוטנציאליים. המידע מוצג ללא תשלום, לכל דורש ישירות מהפלטפורמה.

בשלוש השנים האחרונות חיברה "סטארט-אפ ניישן סנטרל" 635 חברות ישראליות עם לקוחות ב-40 מדינות. הלקוחות כוללים תאגידים, ממשלות וארגונים ללא כוונות רווח.

נתוני ה-Finder מנוהלים על ידי צוות המחקר של "סטארט-אפ ניישן סנטרל", המכיל 10 אנליסטים המתמחים במגזרים שונים ובתחומים שונים. הפלטפורמה מאפשרת ליזמים עצמם לעדכן את הנתונים בדפי החברה שלהם, וכל הנתונים מאומתים לפני פרסומם. הצוות מוסיף 150 חברות חדשות בחודש ומעדכן יותר מ-1,000 פרופילים ב-Finder. 

במבט על 18 החודשים האחרונים, החשיפה העולמית לאקוסיסטם הישראלי דרך Finder משמעותית למדי, וכוללת תנועה של 60 אלף מבקרים על בסיס חודשי אשר צברו 2.3 מיליון צפיות בדפי Finder במהלך התקופה. 50% מהתנועה מגיע מחו"ל, כאשר המספרים הגבוהים ביותר מגיעים מארה"ב, הודו ובריטניה.

"אנו מסוגלים לראות בדיוק מה משתמשים מחו"ל מחפשים באקו-סיסטם הישראלי. ראינו שהמגזרים הנצפים ביותר היו Cybersecurity, בריאות דיגיטלית, FinTech ו-IoT" אמר ליאור קרול, מנהל מוצר Finder ב-"סטארט-אפ ניישן סנטרל".