עדי חכמון תחליף את אודי אדירי באגף התקציבים

חכמון, רכזת האנרגיה באגף התקציבים לשעבר, תתמנה כסגנית הממונה על התקציבים לענייני תשתיות

עדי חכמון, רכזת האנרגיה באגף התקציבים לשעבר, תחליף את אודי אדירי כסגנית הממונה על התקציבים לענייני תשתיות, כך נודע הערב (א') ל"גלובס".

כזכור לפני שבוע מונה אדירי לתפקיד מנכ"ל משרד האנרגיה והתשתיות במקום שאול מרידור. מרידור שכבר נכנס לתפקיד החדש, ראש אגף התקציבים, בחר הערב בשני סגנים חדשים - עדי חכמון ואלון מסר, שימונה לסגן לעניינים חברתיים. המינויים כפופים לאישור של ועדת המכרזים.

חכמון התחילה את דרכה באוצר באגף התקציבים, במהלכה ליוותה עם אדירי את הדיונים על מתווה הגז מטעם משרד האוצר, ריכזה את ועדת ששינסקי 2 ולאחר מכן התמתנה לתפקיד רכזת תחום האנרגיה.

במייל הפנימי ששלח מרידור לאגף התקציבים נכתב: "לאור עזיבתם הקרובה של שני סגנים בכירים וההכרח למלא את התפקידים אותם ביצעו עד למינוי קבוע, בהינתן המשימות המוטלות על האגף בימים אלה ובכלל זה: גיבוש תקציב ההתאמות לשנת 2018 ותקציב המדינה לשנת 2019, החלטתי להטיל את התפקידים אותם מילאו על שני רכזים מהאגף. על עדי הוטל למלא את תפקידו של אודי אדירי, ועל אלון מסר הוטל למלא את תפקידו של יאיר פינס. כל זאת, עד למינוי קבוע לפי תוצאות מכרז שיפורסם בימים הקרובים".