מנכ"ל סולאראדג': "מאמין שאתגבר על הסרטן"

גיא סלע דיווח על מחלתו במכתב למשקיעי החברה, המספקת מערכות לייעול הפקת אנרגיה סולארית ונסחרת בשווי של כ-1.7 מיליארד דולר

גיא סלע, מייסד, יו"ר ומנכ"ל חברת סולאראדג', המספקת מערכות לייעול הפקת חשמל מאנרגיה סולארית, פרסם אתמול מכתב למשקיעים, ובו עדכן אותם שנודע לו כי הוא חלה בסרטן. במכתב כתב סלע למשקיעים, "אני מבקש לחלוק איתכם את החדשות, שאובחנתי כחולה סרטן המעי הגס. החדשות הטובות הן שניתן לטפל במצב".

סלע הוסיף, כי בשלב זה עדיין לא נקבעה לו תוכנית טיפול, אך הוא הוסיף כי הוא מצפה שהטיפול הרפואי שיעבור יאפשר לו להמשיך לעבוד ולנסוע. "עבורי זוהי עוד משוכה שאני צריך להתגבר עליה, ואני בטוח שבעזרת התמיכה והאיחולים של כולם אעשה זאת", כתב סלע, שציין עוד כי דירקטוריון החברה עודכן בנושא, והוא "תומך מאוד".

סלע סיכם את מכתבו, וכתב כי "יחד, בנינו חברה מדהימה בשוק האנרגיה המתחדשת. יש לנו צוות הנהלה ועובדים מוכשרים ומסורים במיוחד, ואני בטוח שנמשיך בדרך הצמיחה והרווחיות בהתבסס על החדשנות הטכנולוגית והמצוינות התפעולית. תודה על תמיכתכם".

סלע מחזיק ב-2.7% ממניות החברה, הנסחרת בנאסד"ק בשווי של כ-1.7 מיליארד דולר. מניית החברה נמצאת במומנטום חיובי בתקופה האחרונה, ובפרט ניתן לציין זינוק של קרוב ל-20% במחיר המניה מאז פרסום הדוחות הכספיים החיוביים לרבעון השלישי, לפני כשבועיים. סולאראדג' דיווחה ברבעון על הכנסות של כ-167 מיליון דולר, צמיחה של 29.6% ביחס לרבעון המקביל, וגבוה משמעותית מתחזיות האנליסטים.

בשורת הרווח נרשמה צמיחה של 79% ברווח הנקי החשבונאי (GAAP), ל-28 מיליון דולר, ועלייה של 22.4% ברווח הנקי Non-GAAP, ל-31.5 מיליון דולר.

גם התחזית לרבעון הרביעי הייתה גבוהה ביחס לציפיות האנליסטים, והחברה עדכנה שהיא מצפה להכנסות של 175-185 מיליון דולר ברבעון הרביעי, כך שב-2017 כולה תירשם צמיחה של 21%-23% בהכנסות.

סולאראדג' הונפקה לראשונה בנאסד"ק ב-2015, לפי מחיר של 18 דולר למניה. פחות משלושה חודשים לאחר ההנפקה הגיעה מנייתה לשיא של 42.2 דולר, אך לאחר מכן נחלשה והגיעה עד לשפל של כ-12.3 דולר בסוף 2016, שהייתה שנה של תשואה שלילית במניה. ב-2017 חזרה המניה למסלול של עליות, וכיום, במחיר של כ-39 דולר, היא מתקרבת שוב לשיא של 2015.