בנט: אחרי עידן נתניהו רואה עצמי מועמד לראשות הממשלה

הכרזה מן הסוג הזה, נאמרה גם לאחרונה על ידי שר התחבורה ישראל כץ ■ המועד שבו בוחרים להכריז על כך מלמד שהם חושבים שנתניהו לא ישרוד פוליטית את שלל החקירות הקימות נגדו

נפתלי בנט / צילום: ארן דולב
נפתלי בנט / צילום: ארן דולב

שר החינוך נפתלי בנט הכריז היום כי אחרי עידן נתניהו הוא רואה עצמו מועמד לראשות הממשלה. הכרזה מן הסוג הזה, נאמרה גם לאחרונה על ידי שר התחבורה ישראל כץ. שני השרים לא מציינים שעידן נתניהו עומד להסתיים ויחד עם זאת המועד שבו בוחרים להכריז על כך מלמד שהם חושבים שנתניהו לא ישרוד פוליטית את שלל החקירות הקימות נגדו.

בתוך כך בליכוד הגיבו היום להפגנות ברוטשילד תוך השוואתם להפגנות האוכלוסיה הערבית נגד הצהרת ירושלים של הנשיא טראמפ.

״בערב שבו ראש הממשלה נתניהו יוצא לייצג את מדינת ישראל מול ההתקפות על ההכרזה ההיסטורית של הנשיא טראמפ, ובשעה שבה מתקיימות ברחבי העולם הערבי הפגנות שבהן שורפים את דגלי ישראל וארה"ב, בתל-אביב מתקיימת גם הערב הפגנת שמאל. במקום להתאחד עם כל העם מאחורי ירושלים ולהציג לעולם חזית אחידה, בשמאל לא יכולים להתאפק ומעדיפים לעסוק בפלגנות.״ נאמר בהודעת הליכוד.

גם חבר הכנסת דוד אמסלם פרסם הודעה בסגנון דומה: ״‏במקביל לרוטשילד צועדים הערב גם בואדי ערה ועזה. זו הבושה!״ הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

יור העבודה אבי גבאי הגיב לכך ואמר : ״במקום להתמודד עם התרבות השלטונית המושחתת הליכוד בוחר שוב לפלג את עם ישראל. בממשלה ללא תרבות של שחיתות, קל יותר לטפל בירושלים ונוח יותר לייצג את המדינה בעולם.. ‏ממשלה מושחתת צריכה ללכת.״