לקראת שידורי החדשות: בערוץ 20 ממנים עורך חדשות ראשי

לאחר שינויי החקיקה, בערוץ 20 הכריזו היום על מינויו של בועז גולן, שהקים את אתר האינטרנט 0404, לעורך החדשות הראשי, והוא יוביל את היערכות הערוץ להעלאת מהדורת חדשות יומית ■ המנכ"ל שכי פרנץ: "הצופים בארץ משוועים לקולות חדשים בתקשורת הישראלית"

בועז גולן / צילום: אוניברסיטת חיפה
בועז גולן / צילום: אוניברסיטת חיפה

בועז גולן, מקים אתר האינטרנט "חדשות 0404" ומי שמשמש כעורך הראשי שלו, מונה לעורך החדשות הראשי של ערוץ 20.

כזכור, ערוץ 20 עבר לאחרונה לאחריות הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, במסגרת הליך חקיקה מהיר, והוא אמור להתחיל לשדר בקרוב מהדורת חדשות יומית. גולן יהיה זה שיוביל את הרחבת צוות כתבי החדשות של הערוץ ויהיה אחראי על משדרי החדשות בערוץ ובאתר. 

מינויו של גולן הוא חלק משורת מינויים עליהם הכריז היום (א') מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ. במסגרת זאת הוכרז גם על מינויו של יוני שגיא למנהל המחלקה המסחרית ומחלקת הדיגיטל. גם שגיא מגיע מאתר "חדשות 0404", אשר מזוהה עם קו ימני, כמו זה שמאפיין את שידורי ערוץ 20.

במסגרת המהלך יעזוב סמנכ"ל הדיגיטל הנוכחי של הערוץ, מוני ברוש, לאחר 4 שנים בתפקיד.

מינוי נוסף עליו הוכרז היום הוא של עו"ד מירי נאור-אליאס, שתשמש גם כסמנכ"לית רגולציה ומשאבי אנוש. נאור-אליאס משמשת כיום כיועצת המשפטית של הערוץ, תפקיד אותו היא תמשיך למלא.

מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ, מסר היום: "אני גאה להרחיב את משפחת ערוץ 20 ומאחל הצלחה רבה למצטרפים, כמו גם למוני ברוש שיוצא לדרך חדשה. האתגר הבא של הערוץ הוא ללא ספק הקמת מערך החדשות. הצופים בארץ משוועים לקולות חדשים בתקשורת הישראלית, ולאור התמיכה מחממת הלב שקיבלנו מהצופים בבית - מחובתנו להעניק להם את הטוב ביותר".