סוכנות משפיעני הרשת לידרס חוברת לקבוצת פובליסיס בפראג

הסניף החדש בפראג צפוי לספק שירות של שיווק באמצעות משפיעני דעה בשוק הצ'כי, ההונגרי והסלובקי • החיבור בין השתיים אמור להוביל להתפתחות של לידרס בשווקים נוספים בעולם, ובשלב זה כבר נבחנת פעילות משותפת ביפן ובפולין

ערן ניזרי, מנכ"ל לידרס / צילום: איל יצהר
ערן ניזרי, מנכ"ל לידרס / צילום: איל יצהר

סוכנות משפיעני הרשת לידרס, שבבעלות ערן ניזרי, ממשיכה להתרחב לחו"ל. הסוכנות חוברת לקבוצת הפרסום הבינלאומית פובליסיס לצורך הקמת סניף בפראג. הסניף החדש אמור לתת שירות של שיווק באמצעות משפיעני דעה בשוק הצ'כי, ההונגרי והסלובקי.

פובליסיס הם שותפים בסניף בפראג בחלוקה של 50:50 ברווחים. הם אמורים להפיץ את המותג לידרס בשוק הצ'כי, ההונגרי והסלובקי, והחיבור אמור להוביל להתפתחות בשווקים נוספים - בשלב הזה בוחנים פעילות משותפת בשוק היפני והפולני.

לידרס, שהוקמה בשנת 2009 כשותפות של ניזרי ובית הקונספטים אלנבי (שאינם שותפים היום בחברה), עסקה בראשית דרכה בעיקר בשיווק באמצעות משפיענים בפייסבוק, אך עם השנים התרחבה לכל הרשתות החברתיות הנוספות שהופיעו, ובמקביל פתחה תשתית טכנולוגית משל עצמה שסורקת מדי יום את הרשתות החברתיות ומאתרת את האנשים המשפיעים ביותר בכל תחום. המערכת מתיימרת לתת שירותים שאין לחברות אחרות הפעילות בתחום, למשל אפשרות לזיהוי עוקבים מזויפים.

עם התחזקות התחום של משפיעני הרשת כחלק מקמפיינים שיווקיים בארץ ובעולם, הוחלט בלידרס על יציאה לחו"ל. על-מנת לייעל את החדירה לשווקים המקומיים, חברה החברה בכל שוק אליו היא נכנסה למשרדי פרסום מקומיים, שאמורים היו לסייע לה בחיבור ללקוחות מקומיים. 

כיום יש ללידרס 9 סניפים: באמסטרדם, ברצלונה, מילאנו ברצלונה, פראג, ניו-יורק, לוס אנג'לס וסאו פאולו, שטיפלו בקמפיינים למותגים כמו לגו, פרוקטר& גמבל ומותג הדנים הסקנדינבי Five Units. 

למרות הנוכחות הבינלאומית, החיבור לפובליסיס בפראג הוא קפיצה משמעותית לליגה של הגדולים: פובליסיס היא אחת מקבוצות הפרסום הגדולות עם לקוחות ענק בפריסה עולמית וניסיונות לא מבוטלים לייצר חדשנות בכל הקשור לקו התפר שבין פרסום וטכנולוגיה.

ניזרי, מנכ"ל לידרס, אמר ל"גלובס" כי "אנו מתרגשים לחבור לאחת מחברות התקשורת המובילות בעולם ויחדיו להפוך את שוק המשפיענים ויוצרי התוכן בשנת 2018 למדיה החמה ביותר בשוק הצ'כי, ההונגרי והסלובקי".