קשת מובילה את טבלת הרייטינג בשבוע של שידורים חוזרים

בשל חול המועד, רוב המשדרים בטבלה הם שידורים חוזרים • משחק ליגת האלופות בין יובנטוס לריאל מדריד, ששודר ברשת, הגיע למקום 4 עם 11.3%

עדי אשכנזי / צילום: אביב חופי
עדי אשכנזי / צילום: אביב חופי

שבוע חול המועד של חג הפסח הפך לשבוע שכולו שידורים חוזרים, שעוררו מטבע הדברים עניין מועט. המשדר הנצפה של השבוע החולף הוא שידור חוזר של התוכנית "מה זה השטויות האלה" עם עדי אשכנזי, ששודר בקשת וזכה לרייטינג של 13% ול-340 אלף צופים בכלל האוכלוסייה.

בכלל, למרות החולשה הכללית בשבוע החולף, גם במהלכו המשיכה קשת לשמור על עליונות כששמונה מבין עשר התוכניות הנצפות ביותר (שישה שידורים חוזרים ועוד שתי תוכניות של חברת החדשות, המשודרים במקביל גם ברשת), שודרו באפיק 12. רשת אחראית דווקא למשדר היחיד שאינו שידור חוזר או חדשות, משחק רבע גמר ליגת האלופות בין יובנטוס לריאל מדריד שהגיע לנתון של 11.3% ולמקום הרביעי. שידור חוזר של הקומדיה "שנות ה-80", גם הוא ברשת, הגיע למקום השני עם 11.4%.

בערוץ עשר התוכנית הבולטת השבוע היא השעשועון "קופה משותפת" עם 6.1%, ואילו בתאגיד השידור הציבורי כאן השעשועון "המרדף" ממשיך להפגין עוצמה מפתיעה ביחס לפלטפורמה שבה הוא משודר ורושם 5.8%.

לאור תמונת המצב הזאת, לא מפתיע ששלושת הערוצים מציגים את הממוצעים הנמוכים ביותר שלהם מאז הפיצול. קשת יורדת לראשונה לנתון חד-ספרתי, ומציגה ממוצע פריים-טיים (20:00-23:00) של 9.1%. רשת יורדת ל-5.9% בלבד, פער קטן בלבד מערוץ עשר שבסך הכל לא מתרחק הרבה מהממוצע הרגיל שלו, ויורד השבוע ל-5.3%.

ומה לגבי מהדורת החדשות של ערוץ 20, האירוע המעניין של השבוע הקודם? כפי שכתבנו כאן בשבוע שעבר, חול המועד לא מהווה ככל הנראה אינדיקציה אמיתית למצבה של המהדורה שאמורה להציג אלטרנטיבה, ובכל זאת צריך לציין שבשבוע החולף רשמה המהדורה ירדה חדה בנתוניה. נתון השיא שלה עמד על 2.4% (ביום שני) וביתר ארבעת הימים רשמה המהדורה פחות מ-2%.

רייטינג
 רייטינג