אמזון מקלה על הרכישות הבינלאומיות, גם מישראל

השירות החדש יאפשר ללקוחות לשלם במטבע המקור שלהם וכן לעיין בקטלוג ולצפות רק במוצרים שניתנים למשלוח למדינה שלהם • ישראל כלולה בשירות

ג'ף בזוס   / צילום: רויטרס
ג'ף בזוס / צילום: רויטרס

אמזון הופכת משירות לוקאלי לשירות גלובלי: אחרי חודשים ארוכים שבישראל עוסקים בשאלה האם אמזון מתעתדת להיכנס לישראל, ואם כן באיזה אופן, מסתבר שכדי להגיע לצרכן המקומי יש יותר מדרך אחת: אמש (ד') הודיעה אמזון כי היא משיקה פיצ'ר חדש לאפליקציה שלה, שיאפשר לצרכנים מכל רחבי העולם להזמין כ-45 מיליון מוצרים מקטלוג הרשת.

השירות החדש, שפותח אפשרות להזמין מוצרים מקטלוג של כ-45 מיליון פריטים המצויים בקטלוג המוצרים האמריקאי, יינתן דרך האפליקציה של אמזון ודרך האפליקציה במטבע הלקוח. השירות יינתן ב-5 שפות (אנגלית, ספרדית, סינית, גרמנית ופורטוגזית), והתשלום יתאפשר ב-25 מטבעות שונים מרחבי העולם.

רשימת המוצרים שאפשר יהיה לשלוח תוצג עם עלויות מס ושילוח מוערכות כך שלא יהיו למזמין הפתעות בלתי צפויות בחשבון הסופי. אמזון עצמה תטפל בכל שלב בשילוח הבינלאומי, לרבות השחרור מהמכס.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988