נאמני הוניגמן: להסמיך אותנו להגיש בקשת פירוק בשם החברה

נאמני רשת האופנה הקורסת, רו"ח בועז גזית ועוה"ד קרן רייכבך-סגל ופיני יניב, הגישו לביהמ"ש בקשה כי זה יסמיך אותם להגיש בקשת פירוק • מציינים כי חרף המאמצים שנקטו על-מנת למצוא רוכש לפעילות מותג הנשים, הדבר לא עלה בידיהם

נאמני רשת האופנה הקורסת הוניגמן, רו"ח בועז גזית ועורכי הדין קרן רייכבך-סגל ופיני יניב, הגישו אתמול (ב') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב (השופט חגי ברנר) בקשה כי זה יסמיך אותם להגיש בקשת פירוק לחברה.

בקשת נאמני הרשת מגיעה לאחר שהשופט ברנר, שדן בעניינה של הרשת שקרסה, אישר בשתי החלטות שונות למכור חלקים מהרשת שקרסה: האחת נוגעת למכירת זכויות מותג הילדים הוניגמן קידס וכן 39 חנויות לחברת אבני שהם אופנה בע"מ (בעלת רשת קיווי); והשנייה נוגעת לאישור בקשת הנאמנים למכור את זכויות המותג TNT וכן 26 חנויות המותג לקבוצת הרוכשים עלי חיאדרה, מוחמד אבו יונס, איאד אבו יונס ומג'די חיאדרה.

בהקשר זה נציין כי מספר החנויות שיימכרו לרשת קיווי עלול לעמוד בסופו של דבר על 45 חנויות, כאשר לגבי 6 חנויות נוספות מתנהל משא-ומתן.

הנאמנים ציינו בבקשתם כי הם יפעלו להשלמת הליכי המכר ומסירת החזקה לרוכשים השונים, כאשר בהקשר זה מציינים הנאמנים כי החזקה במותג הילדים עברה בראשית חודש מאי השנה לידי אבני שהם.

בנסיבות אלה, מציינים הנאמנים, נותרה רק פעילות מותג הנשים של רשת האופנה.

בהקשר זה מציינים הנאמנים כי חרף המאמצים שנקטו על-מנת למצוא רוכש לפעילות מותג הנשים, הדבר לא עלה בידיהם.

על כן מציינים הנאמנים בבקשתם כי בשלב זה, ו"נוכח היקפם העצום של חובות החברה, ובעיקר היקף החובות לנושים בדין קדימה", אין היתכנות להגיע להסדר נושים שיביא פירעון ולו חלקי לנושיה הבלתי מובטחים, ומכאן - "אין תוחלת להמשך הקפאת ההליכים".

נזכיר כי צו הקפאת ההליכים שניתן בעניינה של הרשת הוארך מעת לעת וצפוי הייתה להסתיים בתאריך 15.5.18.

בנסיבות אלה, מבקשים הנאמנים מביהמ"ש להקנות להם את הסמכות להגיש בקשה לפירוק החברה. יצוין, כי העובדים המיוצגים על ידי עוה"ד אופיר רונן וגלילה הורנשטיין תומכים בבקשת הנאמנים. זאת, בין היתר, על מנת לזרז את קבלת הכספים המגיעים להם מהמוסד לביטוח לאומי. נראה אם כן, כי בקשת הנאמנים, מגיעה לאחר שאלה מיצו את ניסיונות המכר של החברה והעובדה כי מלאי החברה (שלפי החשד נופח) - עומד להסתיים.