בזק שוקלת למכור את אתר וואלה ואת בזק און ליין

חברת בזק שוקדת על תוכנית אסטרטגית חדשה • החברה מדווחת על אפשרות נוספת להקמת מרכז חדשנות, אך טרם התקבלה כל החלטה בנושא

בזק / צילום: רויטרס
בזק / צילום: רויטרס

חברת בזק הוציאה היום (ה') דיווח מיידי שבו היא מודיעה על כך שהיא שוקדת על תוכנית אסטרטגית חדשה. במסגרת התוכנית ולצד האפשרויות למיזוגים בתוך הקבוצה בין החברות בנות, היא מודיעה שהיא שוקלת למכור את החברות וואלה ובזק און ליין. החברה מדווחת על אפשרות נוספת להקמת מרכז חדשנות, אך טרם התקבלה כל החלטה בנושא.

אתמול נחשף ב"גלובס" כי דירקטוריון בזק צפוי היה לקיים דיון על המבנה הארגוני העתידי של בזק. כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", מוביל יו"ר דירקטוריון הקבוצה, שלמה רודב, גיבוש של תוכנית אסטרטגית לקבוצה, ועל התוצרים הראשונים של ההצעות שהועלו צפוי הדירקטוריון לקבל סקירות.

התוכנית האסטרטגית החדשה מתגבשת על ידי כל ההנהלות של החברות בקבוצה, ובעיקרון היא נפתחה לכל עובד שרוצה להשמיע את דעתו לגבי המבנה העתידי של הקבוצה. המטרה היא לזקק מכל ההצעות כמה הצעות מדויקות ומהן לגבש את המבנה הארגוני העתידי של הקבוצה, וזאת בהתחשב במגבלות הרגולטוריות ואת האי ודאות סביב עתיד ההפרדה המבנית בקבוצה, שכרגע לא נראה שהולכת להתבטל.

על הפרק ישנן כמה וכמה אופציות כמו למשל מיזוג של בזק בינלאומי ו-yes, הפרדה בין שירותים לתשתיות, המשך המצב הקיים של מבנה שבו בזק פועלת כחברת אחזקות ועוד.