הסטארט-אפ PureSec השלים סבב גיוס שני בסך 7 מיליון ד'

סך הגיוסים של הסטארט-אפ הישראלי, הפועל בתחום האבטחה לארכיטקטורות ללא שרת בענן, עומד על 10 מיליון דולר • את סבב הגיוס הובילה Square Peg Capital, והשתתפו בו TLV Partners ו-Entrée Capital

הסטארט-אפ הישראלי PureSec, הפועל בתחום האבטחה לארכיטקטורות ללא שרת (Serverless), הודיע על סיום סבב גיוס שני בסך 7 מיליון דולר. עם השלמת הגיוס יעמוד סך הגיוסים של החברה על 10 מיליון דולר, הכולל 3 מיליון בסבב סיד בהובלת רונה שגב-גל קרן TLV Partners. בחברה, שמשרדיה ממוקמים בתל-אביב, מועסקים 12 עובדים.

את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן Square Peg Capital הפעילה באוסטרליה, בארה"ב ובישראל, ולצדה השתתפו בו הקרנות TLV Partners ו-Entrée Capital. בין השקעות העבר של Square Peg Capital חברות כמו אובר, iverr ו-Stripe.

בעקבות ההשקעה יצטרך לדירקטוריון החברה דן קרסנושטיין, השותף ב-Square Peg Capital.

מחשוב ללא שרת (Serverless Computing) הוא מודל מחשוב ענן בו ספקית הענן פועלת בתור השרת ומנהלת בצורה דינמית את הקצאת משאבי המכונה. המודל חוסך מארגונים את הצורך לבנות ולתחזק את התשתית שנדרשת להרצת היישום.

לדברי שקד צין, שותף-מייסד ומנכ"ל PureSec, "ארגונים שעוברים לארכיטקטורות ללא שרת עדיין אחראים לכך שהקוד של האפליקציה לא יכלול חולשות ברמת היישום (application-layer), אך במצב בו לארגון אין גישה לתשתית המשמשת את ספקית הענן להרצת האפליקציה, אין ביכולתו להתקין את הפתרונות המסורתיים". כאן, לדבריו, נכנס לתמונה הפתרון של PureSec, "שמוסיפה שכבות הגנה ברמת הקוד של היישום, ובכך מספקת לפונקציות ללא שרת את היכולת להגן על עצמן תוך חסימה של ניסיונות תקיפה".

בשיחה עם "גלובס" אמר עוד צין כי בעקבות הגיוס תציע החברה את שרות האבטחה בחינם עבור ארגונים קטנים.