מירי רגב מגינה על משפחת נתניהו: "אופירה אסייג פשוט אישה רעה"

אופירה אסייג ריאיינה את אורנה פרץ, אותה רה"מ נתניהו כינה "משעממת" במהלך נאומו, ובתגובה יאיר נתניהו תקף אותה באופן אישי בפוסט פייסבוק בוטה • שרת התרבות מירי רגב מיהרה להתייצב באופן קולני לצד משפחת נתניהו • אסייג לא נשארה חייבת: "הנה מירי חזרה ללקק"

מירי רגב / צלם: אמיל סלמן
מירי רגב / צלם: אמיל סלמן

לאחר שיאיר נתניהו תקף את מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג באופן בוטה ואישי בפוסט פייסבוק, שרת התרבות מירי רגב מתייצבת שוב לצידם של בני משפחת נתניהו ומגינה עליהם.

"מה מצפים מילד שכל הזמן פוגעים בהורים שלו, שלא יגן עליהם?", אמרה השרה רגב, בהתייחסה לדברים של נתניהו הצעיר, ואף הוסיפה: "היא פשוט אישה רעה". אסייג לא נשארה דוממת והגיבה כמעט מיד: "הנה מירי חזרה ללקק, אולי ככה היא תקבל ג'וב מביבי".

נזכיר כי העימות האחרון בין משפחת נתניהו לאופירה אסייג מגיע לאחר שהאחרונה אירחה בתוכניתה עם אייל ברקוביץ', "אופירה וברקוביץ'", את אורנה פרץ, אותה "אזרחית מקריית שמונה" שכונתה "משעממת" על-ידי נתניהו במהלך חנוכת חדר המיון החדש בעיר, כשהתפרצה לדבריו. בתגובה, יאיר נתניהו יצא למתקפה בוטה נגד אסייג ועמיתיה - מה שהפך בסופו של דבר לקטטה המונית ברשתות החברתיות בהן השניים משתמשים.

השרה רגב התבקשה להתייחס לעימות בין ראש הממשלה למגישה לפני שנכנסה לישיבת ממשלה, וציינה כי היא "באופן עקרוני כמעט שנתיים וחצי לא מתעסקת עם הזוג ברקוביץ' ואופירה". עוד הוסיפה רגב: "אין תוכנית שהם לא מדברים רעות עליי. פוגעים בי. יש שם רוע נוראי. רוע קשה מאוד של הזוג הזה כל הזמן, להיכנס ולבקר אבל בצורה לא עניינית".

השרה אמרה שאם לא היה מדובר בבנו של ראש הממשלה, היא ככל הנראה לא הייתה מגיבה. לדבריה, "בעניין של יאיר נתניהו נחצו קווים אדומים. עם כל הכבוד, היא הייתה צריכה להיות המבוגר האחראי ולא לרדת לרמה כזאת".

תגובתה של אסייג לא איחרה לבוא:  "הנה מירי חזרה ללקק, אולי ככה היא תקבל ג'וב מביבי".