איסתא מתחדשת: אסף גורן מונה למנכ"ל איסתא ישראל

גורן, שכיהן בשנים האחרונות כמנכ"ל איסתא ספורט וחברת כנס תיירות ובתקופה האחרונה גם כמשנה למנכ"ל איסתא ישראל, יחליף בתפקיד את אתי גוילי שמונתה ליו"ר החברה

אסף גורן / צילום: עמית שיסל
אסף גורן / צילום: עמית שיסל

מנכ"ל חדש לאיסתא ישראל: אסף גורן (41) מונה לתפקיד מנכ"ל החברה. גורן כיהן בשנים האחרונות כמנכ"ל איסתא ספורט וחברת כנס תיירות ובתקופה האחרונה כיהן גם כמשנה למנכ"ל איסתא ישראל. 

גורן הוא בעל תואר שני מאוניברסיטת בר-אילן, מתנדב במספר עמותות וממלא תפקידים בהנהלתמכבי תנועה עולמית והמכבייה.

במהלך כהונתו כמנכ"ל איסתא ספורט, הרחיבה החברה את פעילותה בליגות האירופיות, בשתי תחרויות מונדיאל (ברזיל ורוסיה) וכן באולימפיאדה בשנת 2016 בריו, ברזיל.

גורן התייחס לשוק התיירות המשתנה ומסר כי "איסתא רואה את גופי התיירות הבינלאומיים כמתחרים המרכזיים על הקהל הישראלי. אנו חיים בעידן שבו המחירים התחרותיים והמידע על היעדים השונים נגישים וזמינים לכולם, ולכן מי שידע לשמור על רמת מחירים תחרותית ובמקביל יצליח להעניק חוויית לקוח ושירות, שכיום לא קיימים אצל המתחרים העיקריים שלנו - ינצח, וזה מה שאנחנו מתכננים לעשות".

אחישי גל, מנכ"ל ובעלי קבוצת איסתא , מסר: "איסתא ישראל, חברת התיירות הגדולה והמובילה בישראל, נערכת בשורה של מינויים, ובראשם מינוי מנכ"ל, לאתגרים שנובעים מכניסת שחקנים בינלאומיים לשוק המקומי ובעליית כמות הישראלים שצורכים מוצרי תיירות בארץ ובעולם. אנחנו גאים למנות מנכ"ל מתוך הקבוצה; אסף מסיים כהונה בת 5 שנים כמנכ"ל איסתא ספורט וכנס תיירות, ואנו בטוחים שיחד עם הצוות הניהולי המוכשר, יוביל את איסתא ישראל להמשך תנופה והובלה של שוק התיירות הישראלי".

גורן מחליף את אתי גוילי, שכיהנה כמנכ"לית איסתא ישראל ב-14 השנים האחרונות, תקופה בה הובילה את החברה לפריחה ולהתעצמות. מחזורי המכירה תחת ניהולה גדלו ב-300%, ואיסתא נכנסה לתחומי פעילות חדשים. גוילי נשארת בקבוצת איסתא ותכהן כיו"ר איסתא ישראל.

לאיסתא ישראל יש מחזור שנתי של כ-1.5 מיליארד שקל. לאיסתא ישראל גם אחזקה בגוליבר, בחברת אקדמי שעוסקת בארגון משלחות לפולין, בחברת אורטל שעוסקת בהפקת אירועים, בחברת כנס תיירות שעוסקת בתיירות נכנסת ובחברת איסתא ספורט.