חבילות נפץ ממשיכות להישלח למתנגדי טראמפ, והפעם - דה נירו

חבילת הנפץ הנוכחית נשלחה למסעדה בבעלות רוברט דה נירו בניו יורק • לכל הנמענים של חבילות הנפץ, ביניהם הילרי קלינטון, הנשיא לשעבר ברק אובמה, המיליארדר ג'ורג' סורוס, פרקליט המדינה לשעבר אריק הולדר ומנהל הסי.אי.איי לשעבר ג'ון ברנן יש מאפיינים פוליטיים משותפים, כך טוענים בשירות החשאי האמריקאי

רוברט דה נירו / צילום: רויטרס
רוברט דה נירו / צילום: רויטרס

חבילה חשודה המכילה מכשיר נפץ נשלחה היום (ה') למסעדה בבעלותו של רוברט דה נירו ברחוב גריניץ' בניו יורק. החבילה דומה לחבילות שנשלחו בימים האחרונים לביתו של ג'ורג' סורוס, בני הזוג קלינטון ולעוד דמוקרטים מובילים ברחבי ארה"ב, כך סיפרו מקורות במשטרת ניו יורק.

אחת מחבילות הנפץ שנשלחו למתנגדי טראמפ ברחבי ארה"ב / צילום: רויטרס
 אחת מחבילות הנפץ שנשלחו למתנגדי טראמפ ברחבי ארה"ב / צילום: רויטרס

מגורמים ב-NYPD נמסר כי לא נדרש לפנות את המסעדה או את הבניין מפני שהם לא היו מאוכלסים בזמן הגעת החבילה.

שתי פצצות צינור נוספות התגלו בחבילות שנשלחו לנציגת בית הנבחרים מקליפורניה, מקסין ווטרס, מה שמעלה את סך מטעני החבלה שנשלחו למבקריו של דונלד טראמפ ודמוקרטים לשבע. הפצצה במסעדתו של דה נירו, אם קשורה, תהיה השמינית.

לכל הנמענים של חבילות הנפץ, ביניהם הילרי קלינטון, הנשיא לשעבר ברק אובמה, המיליארדר ג'ורג' סורוס, פרקליט המדינה לשעבר אריק הולדר ומנהל הסי.אי.איי לשעבר ג'ון ברנן יש מאפיינים פוליטיים משותפים, כך טוענים בשירות החשאי האמריקאי.

נזכיר כי עד כה לא היו נפגעים מהמשלוחים החשודים ואף אחד מהמטענים לא פוצץ. עם זאת, משלוחי הנפץ יצרו מהומה רבה ברחבי ארה"ב ואף גרמו לפינוי מטה CNN במרכז ניו יורק.

מספר מומחי נפץ בכירים שבחנו את החבילות טוענים כי בחבילות היו את כל המרכיבים הדרושים על מנת ליצור מטען חבלה יעיל הנשלט מרחוק.