הכירו את ריזורט - אתר המציג חוות דעת אמיתיות על מתחמי אירוח בישראל: צימרים, וילות, דירות נופש סוויטות ועוד.

אם אתם מחפשים צימר רומנטי וזול לסוף השבוע הקרוב או וילה למסיבת רווקות בצפון – משתלם לכם להכיר את אתר ריזורט החדש ולבצע את ההזמנה שלכם דרכו.

צילום: אלברט אדוט
צילום: אלברט אדוט

סיפורים על צימרים מפוארים שהוזמנו והתגלו כחורבה או וילות נופש יוקרתיות שהתגלו במציאות כצפופות ומוזנחות כולנו מכירים. אתר ריזורט הוקם על מנת להבטיח שלא יהיו עוד פערים בין המידע שמוצג בתמונות לבין המציאות.

צוות האתר מקבל את חוות הדעת באופן אישי מכל אורח שביצע הזמנה דרך האתר והתארח במתחם עליו הוא חווה דעה. כשאתר ריזורט בתמונה אתם יכולים להיות בטוחים שחוות הדעת שאתם קוראים אכן מייצגות את המציאות.

צוות האתר מתנהל בצורה סטרילית לחלוטין ללא העדפה למתחמים מסוימים וללא משוא פנים. בעלי מתחמי הנופש אינם רשאים לפרסם המלצות משלהם או לערוך חוות דעת שנכתבו עליהם. הם מוזמנים לפרסם את תגובתם לחוות הדעת אך לא למחוק אותן.

מדוע המלצות של אורחים קודמים כה חשובות?
מחקרים שעסקו בחקר "חוכמת ההמונים" גילו שהדעת הרוב (דעה של קבוצת אנשים) משקפת את המציאות בצורה הטובה ביותר. דעת יחיד (מפורטת ומדויקת ככל שתהיה) תהיה פחות נכונה ומדויקת מדעה של קבוצה.

כיצד נאספות חוות הדעת?
צוות שירות מטעם האתר יוצר קשר עם נופשים שביצעו הזמנות וחזרו זה עתה מחופשה בצימר, וילת נופש, סוויטה או דירת נופש. במהלך שיחה קצרה נאספים פרטים על רמת הניקיון והתחזוקה, השירות, היחס, המיקום, אמת הפרסום והתמורה למחיר. את כל הפרטים הצוות מזין אל נוסחה קבועה שמרכיבה את "ציון ריזורט". מתחמי הנופש מפורסמים באתר יחד עם הציון שניתן להם. בכל פעם בה ניתנת חוות דעת נוספת על מתחם מסוים הדירוג מתעדכן בהתאם לציון שעולה או יורד. ככל שמתווספות יותר חוות דעת הדירוג הופך עדכני מדויק ורלוונטי יותר.

חשוב להדגיש שחוות דעת מתקבלות רק כאשר הזמנת הנופש מתבצעת באמצעות מספר הטלפון של המתחם שמופיע באתר ריזורט. אנו מקפידים לקבל רק כך את חוות הדעת על מנת למנוע ניסיונות להטיית דירוגים באתר והונאות.

איך מוצאים מהר צימר טוב?
כיום כאשר פועלים אלפי צימרים בצפון הבחירה אינה פשוטה. באתר ריזורט מפורסמים מתחמי נופש רבים בכל רחבי הארץ. לשמחתכם, האתר יודע איך לסייע לכם לסנן נכון את תוצאות החיפוש ולהציג רק את הצימרים שמתאימים לקריטריונים שקבעתם. כך למשל, תוכלו למצוא בקלות דירת נופש בתל אביב עם נוף לים ומיטה יהודית או צימר רומנטי לימי החורף עם קמין עצים ובריכת זרמים מחוממת בחצר.

את אתר ריזורט מפעילה חברת וילות היוקרה. החברה פועלת בתחום הנופש בישראל מזה שנים רבות, מכירה היטב את הענף ואת אנשי המפתח, מפעילה עשרות אתרים בהם מתפרסמות וילות נופש להשכרה וידועה בשירות אדיב, אמינות ושיווק מתחמי נופש בפריסה ארצית.

במקום לחשוש כל הדרך אל הנופש ולקוות לטוב - מהיום פשוט בוחרים מקום אירוח לפי "ציון ריזורט" ויוצאים לדרך בראש שקט.