לידיעת המכורים: העונה האחרונה של "משחקי הכס" תעלה ב-14 באפריל

רשת HBO שיתפה הלילה קדימון חדש ל"משחקי הכס 8", שכולל גם את תאריך הקרנת הבכורה של העונה הבאה

הלילה, לקראת הקרנת פרק הבכורה של העונה בסדרת "בלש אמיתי", רשת HBO שיתפה קדימון חדש ל"משחקי הכס 8". לא מדובר בקדימון מלא אלא בטיזר בלבד. למרות קוצרו של הטיזר, הוא ארוך הרבה יותר מ-5 השניות שלהם זכינו בשבוע שעבר, וכולל גם את תאריך הקרנת הבכורה של העונה האחרונה של "משחקי הכס" שתחזור ב-14 באפריל.

ועכשיו לגבי הטיזר הזה: לא ברור אם אלה צילומים אמיתיים מהסדרה או סתם פרסומת קטנה וחביבה לצורך הכרזת תאריך הקרנת הבכורה. אבל אנחנו כן רואים את ג'ון, אריה וסאנסה צועדים באולמות התת-קרקעיים של ווינטרפל ושומעים את קולותיהם של בני משפחתם המתים בעודם חולפים על פני קבריהם ופסליהם. שלושת ילדי סטארק מגיעים לסוף המסדרון, שבו הם רואים 3 פסלים של עצמם כרמז לסוף המר הממתין להם. אך לפני שהם מצליחים לקלוט את המשמעות, אופף את המקום ערפל צחור שמאותת על הגעתם של ההלכים הלבנים וצבא המתים המהלכים שלהם.

זה נראה כמו חלום שאותו חולמים כשחולים עם חום גבוה ושאינו מרפה גם לאחר היקיצה. ולחלום הזה לא יכולה להיות משמעות טובה.

זה קורה שבוע אחד בלבד לאחר ש-HBO חשפה את הצילומים הראשונים של העונה הבאה במהלך גלובוס הזהב של 2019. בצילומים האמורים אנו רואים את סאנסה מקדמת בברכה את ג'ון ודאינריז בווינטרפל. למרות שאלה רק ב-5 שניות קצרצרות ורבות ערך של צילומים, יש לזה חשיבות. המעריצים הבחינו שהאינטראקציה הזאת משקפת את פגישתו הראשונה של המלך רוברט באראתיאון עם נד סטארק בעונה הראשונה של הסדרה, ולדמיון זה יש השלכות חשובות מאוד.

כפי שנאמר בדיווחים קודמים, העונה תיפתח בווינטרפל עם דאינריז וצבאה מגיעים להתכונן למלחמה הבאה עם ההלכים הלבנים. בתיאורים קודמים סאנסה אינו מרוצה לפגוש את דאינריז, והמלחמה עם צבא המתים המהלכים - שהצריכה צילומי חוץ במשך 55 לילות ושבועות נוספים באולפן - תהיה אחת מסצנות הפעולה הגדולות ביותר שהוקרנו אי-פעם בטלוויזיה.

העונה הסופית של "משחקי הכס" תהיה מורכבת מ-6 פרקים באורך של סרט מלא, שתוארו כמיני-סרטים. פירושו של דבר הוא שהפינאלה של "משחקי הכס" תוקרן כבר ב-19 במאי.