ברוקלין שלא הכרתם: יעד הנדל"ן החם לשנת 2019

כיצד הפכה ברוקלין ליעד הנדל"ן האטרקטיבי ביותר באמריקה
ואיך גם אתם יכולים לעשות מזה צעד לעתיד כלכלי טוב יותר - בכתבה הבאה.

invo - הזדמנויות השקעה. צילום: shutterstock

כל מי שעקב מקרוב אחר סצנת הנדל"ן הניו יורקית לא יכל להתעלם מרוחות השינוי שנשבו בשנים האחרונות מכיוון נהר ההדסון. אם עד לפני עשור נעה תנועת השוכרים והיזמים בכרך הגדול בכיוון אחד, לעבר מנהטן הנוצצת, הרי שמתחת לרדאר הפכה ברוקלין למוקד משיכה עבור אלו המעוניינים ליהנות מסגנון החיים הייחודי שניו יורק יודעת להציע מבלי לקרוע את הכיס. ומסתבר שיש הרבה כאלו.

רבים פקפקו בתופעה. אמרו שמדובר בטרנד שיחלוף באותה המהירות בה הופיע. אלא שכשאל ההיפסטרים, שהיו הראשונים לזהות את הפוטנציאל שטמון בברוקלין, הצטרפו הברוקרים, אנשי העסקים והסלבס הנוצצים, וכשבסקר שערכה חברת PwC בשיתוף Urban Land Institute שבחן את שווקי הנדל"ן ששווה לעקוב אחריהם בשנים הקרובות דורגה ברוקלין במקום השני, כבר ברור שברוקלין כאן כדי להישאר.

איך קרה שהרובע האפרורי והמנומנם הפך ליעד נדל"ן אטרקטיבי שהביקוש בו רק הולך ומתגבר וכיצד גם אתם יכולים להרוויח ממנו? בכתבה הבאה.

לשוק הנדל"ן חוקים משלו

ברוקלין אולי לא הייתה הבחירה הראשונה של אלו שביקשו להתמקם בבירת העולם החופשי אבל לשוק הנדל"ן חוקים משלו. הביקוש האדיר לנכסים ברחבי ניו יורק ובעיקר במנהטן היוקרתית והנוצצת לא הותיר לשוכרים ולרוכשים ברירה. לא רק שמחירי הנדל"ן עלו באופן דרסטי אלא שהתפוסה במקומות רבים ברחבי העיר פשוט הגיעה לשיאה. זה היה האות עבור המשפחות הצעירות, אנשי העסקים ואוכלוסיות מבוססות נוספות להתחיל בתנועת ההגירה לכיוון ברוקלין שזכתה לכינוי "ברוקלינזציה" של ניו יורק.

ברוקלין מציגה: המהפך

במקביל לתנועה לכיוונה, עוברת ברוקלין בשנים האחרונות מהפך. תנופת הבנייה וההתחדשות העירונית בולטת וניכרת מכל עבר. בניינים בני עשרות ומאות השנים עברו טיפול קוסמטי יסודי שהקנה להם מראה בורגני, צעיר ועדכני שמשתלב בסינרגיה עם המבנים ההיסטוריים. חלקם אף עברו הסבה והפכו למקומות בילוי תוססים, חנויות מסחר, מוסדות תרבות מודרניים ומגניבים ופארקים ירוקים ורחבי ידיים שייצרו את המעטפת המושלמת עבור אוכלוסיות איכותיות נוספות.

בנוסף ראש העיר של ניו יורק שזיהה את הצורך הורה לקדם במהרה תכנית רב שנתית שמטרתה הוספת אלפי מקומות עבודה אטרקטיביים. לשם כך, החלה העירייה בשיפוץ והתאמת אזור התעשייה של ברוקלין במטרה להפוך אותו למרכז חדשני ותוסס שישמש חברות היי טק, טכנולוגיה, מדיה, פרסום ועוד, ויספק מענה הולם לאוכלוסייה החדשה ששוטפת את ברוקלין.

המילניאלז אמרו את דברם

תנופת הבנייה בברוקלין ותנועת היזמים לכיוונה, מתכתבת עם תפיסת העולם שמניעה את דור המיליניאלז ויש לכך משמעות אדירה. לפי נתוני ארגון סוכני הנדל"ן העולמי, המיליניאלז הם קבוצת רוכשי הנדל"ן הגדולה ביותר ומהווים למעלה משליש מכלל רוכשי הדירות בארה"ב. לכן, כשבוגרי הקולג'ים והמשפחות הצעירות, שלא מוכנים להתפשר על איכות חיים גבוהה, מעדיפים לגור באזורים אורבניים בערים המרכזיות ובקרבה למקום העבודה, עלו גם הם על העגלה של ברוקלין, נראה שעוד אמרה המילה האחרונה.

אולי עוד אין לה את ההילה והזוהר של שכונות היוקרה של ניו יורק אבל כל מי שמבין קצת בעולם ההשקעות יודע שאלו לא הפרמטרים שקובעים. לעומתם, הביקוש שרק הולך ומתגבר, העובדה שמדובר בזירת נדל"ן שנמצאת בצמיחה ועוד לא הגיעה לכדי מיצוי, והמחירים שעוד לא הגיעו לשיאם, הם אלו שמצביעים יותר מכל על פוטנציאל הצמיחה והגידול של ברוקלין. וכשאתם מחפשים השקעה, שכל תכליתה היא להניב עבורכם תשואה פיננסית, ולעזור לכם לתאר קצת עושר ולעשות צעד נוסף לעבר עתיד כלכלי טוב יותר, זה מה שבאמת חשוב.

 

פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה כלשהי והוא אינו מהווה כל תחליף לקבלת ייעוץ פרטני מקצועי.