דיווח: בקרוב תוכלו למנוע הוספה אוטומטית שלכם לקבוצות בוואטסאפ

לפי דיווח של WABetaInfo, האפליקציה הפופולרית מתכננת שינוי שיאפשר למשתמשים לבחור בין שלוש אפשרויות - המשתמשים יוכלו להגדיר מצב בו כל אחד יכול לצרף אותן לקבוצה ללא הגבלות, בדומה למצב היום

וואטסאפ/ צילום: shutterstock
וואטסאפ/ צילום: shutterstock

בקרוב ייתכן שתהיה לכם שליטה רבה יותר על סוג הקבוצות אליהן מצרפים אתכם בוואטסאפ. לפי דיווח של WABetaInfo, האפליקציה הפופולרית מתכננת שינוי שיאפשר למשתמשים לבחור בין 3 אפשרויות: באפשרות הראשונה, המשתמשים יוכלו להגדיר מצב בו כל אחד יכול לצרף אותן לקבוצה ללא הגבלות - בדומה למצב היום.

האפשרות השנייה תהיה להגדיר צירוף לקבוצות על-ידי אנשי קשר בלבד - במקרה כזה כאשר משתמשים שאינם אנשי קשר ינסו להוסיף את המשתמש לקבוצה, הוא יקבל הזמנה שיידרש לאשר לפני שיצורף אליה.

האפשרות השלישית מונעת כל הוספה אוטומטית, מה שיוביל לכך שכל ניסיון הוספה לקבוצה יביא לשליחת הזמנה שדורשת אישור.

בשלב זה הפיצ'ר זמין רק למשתמשי iOS שנמצאים בתוכנית הבטא של אפל, אך בעתיד הוא צפוי להגיע גם למכשירי אנדרואיד, לפי הדיווח.

בנוסף, לפי דיווח של אתר Mashable, וואטסאפ החלה להתנסות בשינוי חדש גם בפיצ'ר הסטטוס, שמהווה את גרסת האפליקציה לסטוריז. השינוי החדש גורם לכך שהסטטוסים של המשתמשים יוצגו בפיד האפליקציה לפי אלגוריתם שמדרג רלוונטיות, ולא לפי סדר כרונולוגי כמו היום, וכעת הוא נבחן בברזיל, ספרד והודו.