מנכ"ל אורבוטק, אשר לוי, יפרוש לאחר מכירת החברה ל-KLA-Tencor

לוי ששימש מנכ"ל החברת ב-6 השנים האחרונות, צפוי לפרוש מניהול החברה לאחר השלמת המכירה ל- KLA-Tencor האמריקאית • את לוי יחליף עמיחי שטימברג, המכהן כיום כנשיא ו-coo של אורבוטק, והוא ינהל את החברה, שמכירתה צפויה להיסגר מחר

אשר לוי / צילום: איל יצהר
אשר לוי / צילום: איל יצהר

אשר לוי, מנכ"ל חברת אורבוטק  ב-6 השנים האחרונות, צפוי לפרוש מניהול החברה לאחר השלמת המכירה ל- KLA-Tencor האמריקאית - כך נודע ל"גלובס". את לוי יחליף עמיחי שטימברג, המכהן כיום כנשיא ומנהל התפעול של אורבוטק, והוא ינהל את החברה, שמכירתה ל-KLA צפויה להיסגר מחר. מאורבוטק לא נמסרה תגובה.

KLA משלמת כ-3.3 מיליארד דולר תמורת אורבוטק, המספקת טכנולוגיות לשימוש בתהליכי הייצור של מוצרי אלקטרוניקה. הרכישה דווחה לראשונה לפני כמעט שנה, ובהסכם בין החברות נקבע כי לוי יישאר בתפקיד גם לאחר השלמת הרכישה. בהסכם נקבע כי לאור חשיבותו של לוי, מיד לאחר השלמת העסקה ייחתם הסכם העסקה חדש עם לוי. עוד נקבע אז כי ביולי 2019 יעבור לוי למשרה חלקית כיועץ בכיר לאורבוטק וסיום העסקתו יהיה בסוף 2019. עם זאת, בכינוס של עובדי החברה היום לקראת השלמת העסקה עדכן לוי את העובדים על עזיבתו.

לוי (60) נכנס לתפקיד מנכ"ל אורבוטק בינואר 2013, לאחר שכיהן בתפקידים בכירים שונים בחברה במשך כשני עשורים. הוא הצטרף לאורבוט, אחת משתי החברות שיצרו את אורבוטק, עוד בשנת 1990. שטימברג (57) שיחליף אותו הוא מנהל התפעול בחברה משנת 2010 ונשיא מ-2013, וגם הוא ותיק באורבוטק וכיהן בה בתפקידים בכירים שונים.