התפרע במשרדי גוגל וגילה: אשתו מחקה את חשבון היוטיוב שלו

קיילו לונג הגיע למשרדי גוגל עם אלות בייסבול לאחר שפרסם סרטון מדריך להתעשרות מהירה, וציפה כי גוגל ישלמו לו מיליארד דולר • לאחר שנעצר סיפרה אשתו "לא סיפרתי לו שזו אני כי לא רציתי שישתגע בפני הילדים שלי"

youtube / צילום: שאטרסטוק
youtube / צילום: שאטרסטוק

קייל לונג בן ה-33 נעצר השבוע אחרי שהגיע למשרדים הראשיים של גוגל במאונטיין וויו ואיים באלימות, בעקבות מחיקה של חשבון היוטיוב שלו, בו העלה סרטון אחד בלבד, כך לפי דיווח של באזזפיד. לונג אמנם האמין כי גוגל הסירה את החשבון, אך אשתו הייתה זו שמאחורי המחיקה. "לא סיפרתי לו שזו אני כי לא רציתי שישתגע בפני הילדים שלי", אמרה סמנתה לונג לבאזזפיד.

הסרטון של לונג היה מדריך להתעשרות מהירה, ולונג האמין שלאחר שיגיע למשרדים הראשיים של החברה ויספר על הרעיון לבכירי גוגל, הם ישלמו לו על כך מיליארד דולר. אשתו העידה כי הוא הצהיר בפניה שייקח את הכסף וייסע למקסיקו. לשם קיום הפגישה, הוא נהג בעצמו למשרדים בקליפורניה מביתו במדינת מיין, נסיעה של כ-5,300 קילומטרים.

אביו של קייל, קווין לונג, אמר לבאזזפיד כי יש לבנו היסטוריה של בעיות נפשיות והיתקלויות עם המשטרה, שהתחילו לאחר שהיה מעורב בתאונה בנעוריו כשנהג בשכרות, וחברו הקרוב נהרג כתוצאה ממנה. הוא העיד על הסרטון של בנו כי "הוא חשב על רעיון מטורף שיהפוך את כולם למיליונרים. הוא רצה לפתור את הרעב העולמי. זה היה משונה ומטורף".

אשתו אמרה כי לקייל כלל לא היו לו כוונות אלימות, אך משטרת מאונטיין וויו מצאה שלוש אלות בייסבול ברכבו אחרי שעצרה אותו, ואמרה לבאזזפיד כי הוא "איים איומים כלליים על אנשים שונים למקרה שהפגישה הנוגעת לערוץ היוטיוב שלו לא תשיג את התוצאה שרצה". גוגל סירבה לבקשת באזזפיד לתגובה על הדיווח.

באפריל האחרון, היוטיוברית נסים אגדם הגיעה למשרדי יוטיוב הראשיים בסן ברונו, ירתה בשלושה אנשים והתאבדה, לאחר שיוטיוב הפסיקו לאפשר פרסום מודעות בסרטונים שלה, וכך למנוע ממנה הכנסות באמצעותם. מאז אירוע הירי, יוטיוב הגבירה את האבטחה במשרדיה בעולם.