נסגר אחד מתיקי האונס נגד אלון קסטיאל

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הודיעה היום לבאי כוחו של קסטיאל כי תיק בו נחשד באונס נסגר מחוסר ראיות • תיק נוסף בו נחשד קסטיאל בעבירת אונס נסגר אף הוא במאי 2018 • קסטיאל מרצה עונש מאסר של 4 שנים ו-9 חודשים בגין שורה של עבירות מין

אלון קסטיאל / צילום: שלומי יוסף
אלון קסטיאל / צילום: שלומי יוסף

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הודיעה היום (ה') לבאי כוחו של אלון קסטיאל כי תיק בו נחשד באונס נסגר מחוסר ראיות.

לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק, סבורה הפרקליטות כי לא קיים סיכוי סביר להרשעה בתיק זה ולכן, התיק נסגר. הודעה על כך נמסרה גם לבאת כוחה של המתלוננת.

יצוין כי תיק נוסף בו נחשד החשוד בעבירת אונס נסגר אף הוא במאי 2018 מחוסר ראיות. קסטיאל מרצה עונש מאסר של 4 שנים ו-9 חודשים בגין שורה של עבירות מין.

קסטיאל הורשע במסגרת הסדר טיעון בניסיון אונס, מעשה מגונה בכוח, מעשה מגונה והטרדה מינית. זאת, בתום הליך גישור פלילי שהתנהל בין קסטיאל לבין הפרקליטות.

קסטיאל, בן למשפחת אנשי העסקים המוכרת, הורשע כי פגע מינית ב-4 נשים בדרכים שונות בטווח זמן של כמה שנים. בגזר הדין ציין השופט גלעד נויטל, בהסכמת השופטים גרשון גונטובניק וטלי חיימוביץ', כי הוא לקח בחשבון לרעתו של קסטיאל (לחומרא) את העובדה שקסטיאל ביצע 4 עבירות מין ב-4 מתלוננות שונות - "מסכת של 4 עבירות שהנאשם ביצע במהלך השנים, תדירותן, הנסיבות הקשורות בביצוע כל אחת מהעבירות, הפגיעה החמורה בערכים החברתיים בתוצאה מביצוע העבירות, הנזקים הקשים שנגרמו למתלוננות כתוצאה ממעשי הנאשם".