TMF | בלעדי

גיא שמחון ונבו כרמי ינהלו את חברת המדיה TMF

רוני ארן, שבשנים האחרונות כיהן בתפקיד מנכ"ל החברה, ימונה לסגן היו"ר • גלי גוטליב, ששימש לאחרונה סמנכ"ל ב"ישראל היום", ימונה למשנה למנכ"ל

גיא שמחון / צילום: איל יצהר
גיא שמחון / צילום: איל יצהר

לאחר חודשים ארוכים של חיפוש פתרונות בחוץ, בקבוצת TMF מבינים כי התשובה נמצאת בתוך הבית: נבו כרמי, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA, וגיא שמחון, מנכ"ל ומבעלי חברת הדיגיטל אושן, ימונו למנכ"לים משותפים של חברת המדיה TMF. רוני ארן, מי שכיהן בשנים האחרונות בתפקיד מנכ"ל החברה, ימונה לתפקיד סגן היו"ר.

TMF מנהלת את המדיה של משרדי הפרסום גיתם BBDO ויהושע TBWA. החברה מנוהלת מזה שנים על-ידי איש המדיה המוערך רוני ארן. ארן - שכיהן במספר תפקידים במדיה, בין היתר כמשנה למנכ"ל רשת - נחשב לדמות אהובה ומוערכת בתחום המדיה, אך כבר תקופה ארוכה הוא שואף להפחית פעילות, ולכן מנהלי גיתם ויהושע חיפשו לו מחליף שייקח את מושכות הניהול.

נבהיר כי בשנים האחרונות ניהול מדיה הפך להיות תחום מורכב עם הצטרפות הדיגיטל והפיכתו לכלי מדיה מרכזי. נראה כי בסופו של דבר הבינו בגיתם ויהושע כי אין טעם לחפש פתרון של אדם אחד השולט בכל התחומים, ועדיף לשלב בין שני אנשים עם יכולות גבוהות על אחד בתחומו.

נבו כרמי הוא אחד האנשים המוערכים בכל מה שקשור במדיה המסורתית. הוא מכהן כמשנה למנכ"ל יהושע TBWA, אך בעבר נעשו ניסיונות לגייס אותו לנהל אמצעי מדיה אחרים - כך למשל התנהל איתו לפני מספר שנים משא-ומתן מתקדם לתפקיד סמנכ"ל השיווק של רשת, אך כרמי החליט להישאר ביהושע.

גיא שמחון נחשב לאחד מחלוצי המדיה בתעשיית הדיגיטל בישראל ובין המעטים שידעו לנצל לטובה את השינויים שעברה מדיה זאת מהיותה "מדיה טפשה" למדיה פרוגרמטית.

אל השניים יצטרף גלי גוטליב, שיכהן בתפקיד המשנה למנכ"ל והאחראי על לקוחות גיתם. גטליב כבר החזיק בתפקיד בכיר ב-TMF ועזב לפני כשנה לתפקיד סמנכ"ל השיווק ב"ישראל היום".

עם פרישתו מסר רוני ארן: "אני גאה בכך שהן נבו והן גיא באו מתוך החברה, ולא היה צורך להביא מישהו מבחוץ כדי להצעיד את TMF קדימה בשנים הקרובות. הידע, הניסיון והיכולות המשולבות של נבו, גיא וגלי הם שילוב מנצח שיוביל קדימה את TMF. כסגן יו"ר אני רואה את תפקידי לייעץ ולסייע ולתרום מניסיוני לנבחרת המנצחת הזו לטובת לקוחות הקבוצה".