קטע כלכלי | פודקאסט

פודקאסט. אוזניות. חזק | הדרך הטובה ביותר להעביר את יום הבחירות

נמאס לכם לשמוע פוליטיקאים? • הגיע הזמן לשים אוזניות ולהקשיב • לכבוד יום הבחירות בחרנו בשבילכם את הפודקאסטים הטובים ביותר של "גלובס" • האזינו

בנימין נתניהו / האזינו לפודקאסט
בנימין נתניהו / האזינו לפודקאסט

יום השבתון שזיכינו לו ביום הבחירות הוא הזדמנות נהדרת להכיר את עולם הפודקאסטים המופלא. לכן בחרנו בעבורכם את חמשת הפודקאסטים הטובים ביותר שיש ל"גלובס" להציע.

רגע, מה זה פודקאסט, ישאלו חלקכם, שטרם שמעו את המילה וככל הנראה חיים על פלנטה אחרת. "פודקאסט" - או בעברית "הסכת" - הוא גרסה מחודשת לתסכיתי הרדיו שכיכבו במקלטי הרדיו בטרם הפציעו הטלוויזיות לחיינו.

איך מאזינים? פשוט לוחצים "פליי" ונהנים.


הצוללת

מגזין הפודקאסט החדש של "גלובס" צולל לעומק סיפורים כלכליים-חברתיים. בפרקים הראשונים, אנדרה טבקוף יוצא למסע בארץ בעקבות המיתוסים הפוליטיים - האם כל הקיבוצניקים שמאלנים? האם החרדים מצביעים לפי מצוות הרב? האם הערבים נוהרים לקלפיות? כולם מובאים על-ידי סיפור אישי וקולו המלטף של טבקוף, אשר דן עם מומחים בתחום. קלאסי ליום הבחירות מיד כשחוזרים מהקלפי.

 

כסף בקיר

פודקאסט הנדל"ן של "גלובס" בהנחיית גיא ליברמן מביא את סיפורם של אנשים מהיישוב שבחרו לשים את הכסף שלהם בהשקעות נדל"ן. ממעיין שוויתרה על טיול אחרי צבא כדי לרכוש דירה, דרך גל שרכש דירות בחיפה ובאתונה, ועד אלון שממן את הדיור מוגן של סבתו דרך השקעות נדל"ן בפלורידה. כולם עושים זאת כתחביב. מומלץ למי שמחפש תחביב מניב.

 

אנליטי

בכל שבוע דרור פויר מתיישב מול המיקרופון ושופך את ליבו, פעם על ספר שקרא שמעמיד את דעותיו הפוליטיות על מקומם. בפעם אחרת הוא למד שיעור חשוב מפאנשיסטיות בשבוע האופנה בתל-אביב, ובפעם אחרת קיבל סטירה בפנים כששמע את מקהלה בית הספר של בתו שרה את השיר "ימים לבנים" לקשישים בבית אבות סיעודי. מומלץ בחום לפני השנ"צ.

 

חזית המדע

מי יהיה שר המדע - זאת שאלה שככל הנראה אינה מטרידה אתכם בדרכם לקלפי. אבל אולי יעניין אתכם לדעת למה חשוב לשמוע מוזיקה עצובה לפני החלטה חשובה, מה אומר מצב הזקפה על המצב הבריאותי, ואיך אפשר להפוך לצעירים יותר מבלי להתאמץ יותר מדי. מומלץ להאזנה בזמן חיתוך הסלט לארוחת הצהריים.

 

קטע כלכלי

ד"ר אושי שהם-קראוס מסביר לנו בפשטות ובקלילות על דברים מסובכים בכלכלה. אם אין לכם שמץ מהי כלכלה אוסטרית, איך נולד הכסף, ומה צריך לקרות כדי שאנחנו נתחיל לייצר מטבעות לעצמנו. אתם חייבים להאזין ביתר שאת. מומלץ למתלבטים בין פייגלין לכחלון.