מיקרוסופט הכתה את התחזיות בזכות פעילות הענן

החברה הציגה הכנסות רבעוניות של 31 מיליארד דולר, צמיחה של 14% בהשוואה לרבעון המקביל

ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט  הציגה הכנסות רבעוניות של 30.6 מיליארד דולר, גידול של 14% בהשוואה לרבעון המקביל. תחזית האנליסטים הייתה להכנסות של 29.84 מיליארד דולר. מיקרוסופט דיווחה הערב, לאחר סיום המסחר, את תוצאות הרבעון השלישי של שנת הכספים של החברה. מיקרוסופט סיימה את המסחר בשווי של 962 מיליארד דולר, לאחר שהמניה שלה זינקה במעל 30% בשנה האחרונה.

החברה הציגה רווח נקי למניה של 1.15 דולרים, לעומת תחזית האנליסטים לרווח של 96 סנט למניה. הרווח נקי הסתכם ב-8.8 מיליארד דולר עלה ב-19% לעומת רווח נקי של 7.4 מיליארד דולר ברבעון המקביל.

ההכנסות של מיקרוסופט מחולקות לשלושה סגמנטים: "פרודוקטיביות ותהליכים עסקיים" הניבה הכנסות של 10.2 מיליארד, 200 מיליון דולר מעל התחזיות. ההכנסות של פעילות זו צמחו ב-14% בהשוואה לרבעון המקביל. פעילות זו נשלטת ע"י אופיס ותוכנות נוספות וכולל גם את הרשת החברתית המקצועית לינקדאין (כשליש מהכנסות החברה ברבעון הראשון).

הפעילות השנייה - הענן - צמחה ב-22% והניבה הכנסות של 9.7 מיליארד דולר, לעומת תחזיות האנליסטים להכנסות של 9.3 מיליארד דולר. הפעילות השלישית - מחשוב אישי, ווינדוס וגיימינג - צמחה ב-8% הניבה הכנסות של 10.7 מיליארד דולר, לעומת תחזית האנליסטים להכנסות של 10.5 מיליארד דולר. החברה דיווחה כי הכנסות לינקדאין צמחו ב-27%, אך לא חושפת את ההכנסות שלה.