רשות ניירות ערך מינתה את אילן גילדין לכלכלן ראשי

גילדין נבחר לתפקיד על ידי ועדת האיתור של הרשות, בראשות היו"רית ענת גואטה • הוא יחליף בתפקיד את את ד"ר גתית גור-גרשגורן, שהודיעה על סיום תפקידה כבר במרץ וצפויה לעזוב רשמית בקרוב • בחמש השנים האחרונות שימש גילדין כלכלן המאקרו בחטיבת ההשקעות של עמיתים - קרנות הפנסיה הוותיקות

אילן גילדין
אילן גילדין

אילן גילדין מונה לתפקיד הכלכלן הראשי והיועץ האסטרטגי ברשות ניירות ערך. גילדין נבחר על-ידי ועדת האיתור של הרשות בהשתתפות נציגיה, נציג הציבור, פרופ' בן ציון זילברפרב, ובראשות ענת גואטה, יו"ר רשות ני"ע.

גילדין (32) יחליף בתפקיד זה את את ד"ר גתית גור-גרשגורן שהודיעה על סיום תפקידה כבר במרץ האחרון, וצפויה לעזוב רשמית בזמן הקרוב.

בחמש השנים האחרונות שימש גילדין ככלכלן המאקרו בחטיבת ההשקעות של עמיתים - קרנות הפנסיה הוותיקות, שם הוביל את גיבוש תחזיות המאקרו, אסטרטגיות השקעה בשווקים המובילים, ומחקרי עומק בהתפתחויות טכנולוגיות מודרניות והשפעתם על דפוסי השקעה.

בעברו כיהן גילדין כקצין ביחידת היועץ הכספי לרמטכ"ל (אגף התקציבים במשרד הביטחון) והיה חלק מצוות שעסק באישור תקציב הביטחון בממשלה ובכנסת.

היום משמש גילדין כחבר בפורום החזאים הכלכליים של בנק ישראל והכלכלן הראשי במשרד האוצר וכמרצה בבית הספר לכלכלה במכללה למנהל.

ענת גואטה, יו"ר רשות ני"ע, בירכה על המינוי ואמרה כי "לצד ניסיונו המקצועי ומומחיותו, הפגין אילן חזון ותפיסה מתקדמת ורעננה שמתכתבת עם היעדים שהצבנו לפיתוח שוק הון מתקדם, חדשני ואטרקטיבי".