באתר קליניק לא הוצגו מחירים כדין - והקונים יקבלו בושם מתנה

זאת במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד אלקליל, יבואנית קליניק, בטענה כי באתר החברה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה כפי שמחייב החוק • היקף הפיצוי שנקבע בהסדר הפשרה עומד על 420 אלף שקל

בשמים / צילום: Shutterstock
בשמים / צילום: Shutterstock

באתר קליניק לא הוצגו מחירי מוצרים לפי יחידת מידה, והקונים באתר יפוצו בבושם בשווי 99 שקל במתנה על כל קנייה - כך נקבע במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד אלקליל, יבואנית קליניק. היקף הפיצוי שנקבע בהסדר הפשרה עומד על 420 אלף שקל.

עם הכניסה לאתר Clinique.co.il מתבשרים הגולשים על ההטבה שתהיה תקפה בחצי השנה הקרובה, ולפיה כל מי שירכוש מוצר באתר (למעט מוצרי איפור ואביזרים) ללא הגבלה של סכום קנייה, יקבל בושם לאישה Happy בנפח של 50 מ"ל, וזאת בתקופה של 150 ימים מ-7.5.19 ועד להשלמת המכסה הקבוצה בהסדר הפשרה. 

התביעה הוגשה נגד אלקליל, יבואנית קליניק, בטענה כי באתר החברה לא הוצגו מחירי המוצרים ליחידת מידה כפי שמחייב החוק. הכוונה היא לדרישה בחוק להציג מחיר ביחידת מידה אחידה (100 מ"ל למשל) כדי לאפשר השוואת מחיר בין מוצרים שתכולת האריזה שלהם שונה.

הסדר הפשרה שאושר בבית המשפט המחוזי בחיפה, לפי עמדת אלקליל, נעשה מלפנים משורת הדין, מבלי להודות באחריות ביחס לטענות התביעה.

עוד תשלם אלקליל 20 אלף שקל למבקשת וסכום של 110 אלף שקל לבאת-כוחה, עו"ד הגר ביין. את אלקליל ייצג עו"ד מיכה מנס (ת"צ: 20717-12-18).