הבחירות חוזרות? לפני כל הבלאגן יש רק דרך אחת להירגע

הבחירות חוזרות אלינו במהדורת קיץ • בין אם אתם במזגן, ובין אם אתם בשלבי חידוד מסרים, כדאי שלפני כל הבלאגן, שלטי החוצות וההודעות החודרניות אולי תרגעו עם הסכתים נהדרים של "גלובס" • פודקאסט לשבת - גרסת בחירות הקיץ • האזינו

בנימין נתניהו, פודקאסט לשבת / עיבוד תמונה: אפרת לוי
בנימין נתניהו, פודקאסט לשבת / עיבוד תמונה: אפרת לוי

גלובסטוק | כולם מפחדים מנתניהו

רגע לפני ההודעה על פיזור הכנסת והליכה לבחירות בפעם השנייה בתוך חצי שנה, הוזעקו לאולפן של ליאת רון הכתבים הפוליטיים שרוצים מעט מנוחה. טל שניידר, הכתבת הפוליטית והמדינית, ודני זקן, כתב הבחירות, ניסו להבין איך נוצר המשבר החמור בתולדות הפוליטיקה הישראלית? ולמה דווקא הפחד מנתניהו הוביל לבחירות חוזרות?

להאזין שוב ושוב, ולנסות להבין איך הגענו למצב הזה

המשרוקית | חרדים וחרדות

חוק הגיוס והמפלגות החרדיות עמדו בראש הכותרות כטריגר למשבר הקואליציוני. חברי "המשרוקית של גלובס", דרור שרון וארן רונדל, יצאו למסע בעקבות העובדות סביב האמירות כנגד הציבור החרדי. התוצאות מפתיעות במיוחד.

שלושה פרקים מרתקים. אל תפספסו

חזית המדע | חברו הטוב של האדם

כמעט כולנו אוהבים חיות מחמד. איך זה משפיע על חיינו? מה חיית המחמד שבחרנו לאמץ אומרת על התפקוד שלנו במקום העבודה? גלי וינריב בקולה המלטף מסבירה לנו שחיות ואנחנו פשוט נועדנו לחיות ביחד.

האזנה בשבת בבוקר לצד נביחות של הכלב. או החתול

קטע כלכלי | מה רצה קרל מרקס?

כל כך הרבה קלישאות נאמרו על המרקסיזם- ממהפכה, דרך ביטול הבעלות הפרטית, ועד דיקטטורה של מעמד הפועלים, אבל האם אכן מרקס שאף למהפכה אלימה? כנראה שלא. ד"ר אושי שהם-קראוס יצא לבדוק האם יכול להיות שהחזון שלו לא רחוק מחזון מדינת רווחה מודרנית?. חלק שני בסדרה
כדאי להאזין לקראת הבחירות המתקרבות בכדי לחדד מסרים כלכליים

גלובסטוק | הישראלים שנשארו מחוץ לגמר ליגת האלופות

בשבת יעלו לכר הדשא בונדה מטרופוליטנו במדריד, ליברפול וטוטנהאם לגמר ליגת אלופות כל-אנגלי. מאות ישראלים שרכשו כרטיסים, קיבלו הודעה שהכרטיס מבוטל. כתבת הצרכנות, מיכל רז-חיימוביץ ועורך מדור הדעות ואוהד כדורגל מושבע, אנדרה טבקוף מסבירים מה גרם לכאוס הכרטיסים, שקפצו עד למחיר 10,000 יורו לכרטיס.

האזינו לפודקאסט, ולעולם לא תצעדו לבד

■■
מערכת "גלובס" מציעה להאזין לפודקאסט עם אוזניות במהלך ריצה, בחיבור למערכת השמע בזמן הנהיגה או על ספיקר בזמן טיגון שניצלים, והכי טוב: ללחוץ על כפתור Follow או סאבסקרייב באפליקציות הפודקאסטים השונות, כדי שלא תפספסו עוד פרק נהדר מבית היוצר של "גלובס".