פוקס משתלטת על בילבונג ישראל: תשלם 24 מיליון שקל עבור רכישת 50% ממניות השותפה

חברת פוקס רוכשת את 50% מהמניות של שותפתה אפי האוס בחברה המפעילה את מותגי הרשתות בילבונג וקוויקסילבר תחת השם "בילי האוס" בתמורה ל-24 מיליון שקל • אם אכן תושלם העסקה, החברה תחזיק במלוא הזכויות בהון ובהצבעה בחברת בילי האוס

הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי פוקס / צילום: תמר מצפי
הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי פוקס / צילום: תמר מצפי

חברת פוקס  רוכשת את 50% מהמניות של שותפתה חברת אפי האוס בחברה המפעילה את מותגי הרשתות בילבונג וקוויקסילבר תחת השם "בילי האוס" בתמורה ל-24 מיליון שקל. אם אכן תושלם העסקה, החברה תחזיק במלוא הזכויות בהון ובהצבעה בחברת בילי האוס. 

בילי האוס כאמור מחזיקה בין היתר בזיכיון בלעדי למכירת מוצרי Billabong ו-Quiksilver בישראל, ועוסקת ביבוא ומכירה קמעונאית של מוצרי גלישה ואביזרים נלווים וכן מוצרי אופנת ספורט אתגרי, באמצעות כ-38 חנויות בפריסה ארצית וכן במכירה סיטונאית.

כמו כן, בסוף 2018 התקשרה בילי האוס בהסכם עם חברת UG Manufacturing Co Pty, במסגרתו הוענק לבילי האוס זיכיון בלעדי להקמה והפעלה של חנויות תחת המותג "Boardriders" בישראל, בהן יימכרו, בין היתר, המותגים Roxy, Quiksilver, DC Shoes.

ככל שתושלם עסקה בהתאם לאמור לעיל, פוקס צפויה לאחד את הדוחות הכספיים של בילי האוס, ובהתאם תשערך החברה את השקעתה בבילי האוס לשווי הוגן, כאשר אומדן רווח זה הut בסך של כ-6 מיליון שקל, על בסיס ההון העצמי של בילי האוס לרבעון הראשון של 2019.