יום אחרי הזכיה בראשות העבודה כינס פרץ מסיבת עיתונאים ואמר: אוביל לחיבורים

"בהנהגתי תהפוך המפלגה לאלטרנטיבה מדינית וחברתית, ותביא בשורה אמיתית לאזרחי ישראל", כך אמר יו"ר העבודה החדש עמיר פרץ במסיבת עיתונאים במשרדי המפלגה

עמיר פרץ / צילום: איל יצהר
עמיר פרץ / צילום: איל יצהר

למחרת הזכיה בראשות מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ כינס היום (ד') מסיבת עיתונאים במשרדי המפלגה ברחוב יגאל אלון בתל-אביב. פרץ אמר שמפלגת העבודה יוצאת לדרך חדשה. "עלינו ליישר שורות, להתאחד ולהיות מוכנים לבחירות הכלליות הקריטיות כל כך לעתידה של מדינת ישראל. בהנהגתי תהפוך המפלגה לאלטרנטיבה מדינית וחברתית, ותביא בשורה אמיתית לאזרחי ישראל".

פרץ התייחס גם לנושא החיבורים בשמאל-מרכז וסיפר שהוא שוחח עם ראשי הסיעות ותנועות פוליטיות, וגם דיבר עם אורלי לוי-אבקסיס ועם אהוד ברק.

"כמו שאמרתי בימים האחרונים, העבודה בראשותי תוביל לחיבורים בכדי שנוביל כח דמוקרטי ואידיאולוגי חברתי גדול מול הימין בראשות נתניהו. המטרה שלנו ברורה: להחזיר לסדר היום את הנושאים החברתיים כלכליים והמדיניים של מפלגת העבודה".

באשר להפגנות הישראלים בני העדה האתיופית אמר פרץ, "דחינו את חגיגת הניצחון שלנו אמש כי הרוחות סוערות והרחובות בוערים. זו העת למנהיגות לאומית חברתית. המרקם החברתי שלנו קורס וזה הזמן לקחת אחריות. אני קורא מייד להקמת ועדת חקירה ממלכתית עם מנדט רחב מעבר לנושא אלימות המשטרה, שתבדוק את יחס הרשויות כלפי הישראלים יוצאי אתיופיה בכל התחומים".