"לשרה נתניהו יש עוצמה יותר מכל ראשי הממשלה שכיהנו כאן בעשר שנים האחרונות"

כך אמר היום ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו באירוע שישי של קק"ל • הליכוד: "ליברמן צריך להתבייש"

ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו הרחיב את העימות מול בנימין נתניהו והליכוד אל הבית פנימה ותקף ישירות את שרה נתניהו. באירוע שישי של קק"ל אמר אבידר: "אני חושב שלשרה נתניהו יש עוצמה יותר מכל ראשי הממשלה שכיהנו כאן בעשר שנים האחרונות. אם שרה נתניהו תתמנה לראשת ממשלה, איסמעל הנייה לא יקבל 25 מיליון דולר במזוודות כל חודש, אלא 25 מיליון קרציות". הוא התייחס גם לביקור של ראש הממשלה אתמול בפרויקט ההוסטלים באשקלון המיועד בעיקר לפנסיונרים עולי מדינות דוברות הרוסית ואמר כי נתניהו משתמש בעולים מחבר העמים בבחירות ואחר כך "זורק אותם".

מהליכוד נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו עושה את מה שליברמן לא עשה 20 שנה: חונך דיור ציבורי לעולים באשקלון ומתחייב אישית לפתור את בעיית הפנסיות. יום אחרי, ליברמן שולח את אנשיו להשתלח בפראות נגד רעיית ראש הממשלה. ככה זה שכאין שום דבר להציע חוץ ממילים ריקות ואפס מעשים - משתוללים ומקללים. ליברמן צריך להתבייש".

באירוע תקף אבידר גם את תפקוד חברי הכנסת והשרים החרדים והדתיים. "צריך לשחרר את המקום של גפני בוועדת הכספים והמזל יזוז. צריך להזיז את ליצמן כדי שתושבי ישראל יקבלו שירותי בריאות ראויים. צריך להזיז את אריה דרעי ממשרד הפנים כדי שמועצות מקומיות יקבלו סיוע, צריך לשחרר את סמוטריץ' ממשרד התחבורה כדי שהרכבת תעבוד בשבת", הוא אמר.