אהוד ברק במכתב ל"דיילי מייל": הסירו את הכתבה עד שבע הערב

"הכפשתם את ברק באופן מכוון כדי לגרום לו נזק בלתי הפיך וכדי להביא תועלת ליריביו הפוליטיים", נכתב במכתב ששיגר אהוד ברק היום באמצעות עו"ד באנגליה לאתר ה"דיילי מייל"

אהוד ברק / איל יצהר
אהוד ברק / איל יצהר

יו"ר מפלגת ישראל דמוקרטית, אהוד ברק, פנה היום באמצעות עו"ד באנגליה לאתר ה"דיילי מייל" בטענות חריפות בנוגע לפרסום תמונותיו באתר ביום 16 ביולי.

"הפרסום שלכם תחת הכותרת 'בלעדי: פוליטיקאי ישראלי נשוי אהוד ברק מסתיר את פניו בעודו נכנס לבניין מגוריו של ג'פרי אפשטיין בעוד מספר יפיפיות צעירות זוהו כנכנסות גם הן לבניין - וזאת למרות טענותיו שלא היה לו קשר חברתי עם הפדופיל ונערותיו' נעשה ללא פניה מראש. זו היא כתבה מחפירה, הכוללת רמיזות חמורות המהוות לשון הרע חמורה נגד אהוד ברק", כתב עורך דינו.

עוד מצוין בפניה: "אתם גררתם את אהוד ברק לתוך פרשיות אפשטיין, ורמזתם כאילו יש לו איזה שהיא מעורבות ברשת הפדופילית שלו. זה הוא שקר, כפי שאתם יודעים".

במכתב מצוין, כי לא נעשתה פניה לבקש את תגובת ברק. "זה בלתי מתקבל על הדעת בכל נסיבות, אבל במיוחד כשאתם יודעים שברק נמצא בשיאו של קמפיין בחירות בישראל, כשההאשמות שלכם קשות ומזיקות במיוחד".

עורך דינו של ברק מציין שהפרסום של הדיילי מייל הופץ בתקשורת הבינלאומית וברשתות החברתיות. "בישראל זה הוביל לסקנדל שברק נאלץ לפרסם הבהרה המכחישה את כל הנטען. אתם לבטח יודעים את השפעת התזמון ועשיתם זאת כדי לגרום לו מקסימום נזק", נכתב.

"הכפשתם את ברק באופן מכוון כדי לגרום לו נזק בלתי הפיך וכדי להביא תועלת ליריביו הפוליטיים", נכתב.

במכתב דורש עורך הדין להסיר באופן מידי את הלינק לאתר ולמחוק את הידיעה המכפישה עוד היום בשעה שבע שעון לונדון. עוד דורש ברק שתפורסם התנצלות ותיקון מידי באתר העיתון, יתחייב שלא לפרסם את הרמיזות המכוערות שוב, ולשלם לברק פיצויים.