הריטואלים בצריכת מותגים: פולחן, מסתורין ואויב
פאנל בהשתתפות אסף אזולאי, מנהל מטה שיווק ופרסום בבנק הפועלים; אלירן בן יהודה, מנהל פעילות עסקית ישראל ופעילות פייד פאבלישר גלובלית בטאבולה; גיא לרר, עורך ומגיש הצינור; מיכל רייספלד, מנהלת אגף שיווק ודוברות ברשות החדשנות; גידי שמרלינג, מנהל מינהל תקשורת ושיווק בעיריית תל אביב יפו; בהנחיית ענת ביין-לובוביץ', גלובס
00:00 23/07/2019 20:12
לכל כתבות ארכיון MAD 2019 >>
צרו איתנו קשר *5988