בצל רישום המפלגות: קמפיין אנונימי נגד בנט ושקד

ועדת הבחירות המרכזית במשכן הכנסת נערכת ליום השני והאחרון של רישום המפלגות • נציגי המפלגות יוכלו להגיש את הרשימות עד השעה 22:00 •  קריאות אחרונות לאיחוד בימין: "איתמר בן גביר, כולנו עשינו ויתורים כואבים ושמנו את ארץ ישראל מעל לאגו. הצטרף אלינו"

קמפיין נגד נפתלי בנט
קמפיין נגד נפתלי בנט

ועדת הבחירות המרכזית, הנמצאת במשכן הכנסת, נערכת ליום השני והאחרון של רישום מפלגות. עד לשעה 22:00 יוכלו להגיע נציגיהן של המפלגות המתמודדות לכנסת ה-22 ולבצע את הליך הרישום הפורמלי.

במפלגת כחול לבן מתכוונים להגיש את אותה הרשימה של הכנסת ה-21 ושוקלים אולי להקפיץ מעלה את ח"כ יואל רזבוזוב למקום מעט יותר גבוה ממה שהיה קודם, וזאת כדי להעביר מסר לציבור דוברי הרוסית בישראל, אך העניין לא סגור סופית.

בליכוד, נכון לאתמול, המשיכו לומר כי לא ישריינו מקומות לאישים מאיחוד הימין, כדי לאפשר שם מקום נוסף למועמד איתמר בן גביר.

בן גביר, מייצג מפלגת עוצמה לישראל, עוד לא החליט אם ישתלב במקום 8 ברשימה של הבית היהודי, הימין החדש והאיחוד הלאומי (רשימה משותפת שטרם הוחלט על שמה).

ברשימה פנו אליו לפני כשעה בקריאה להצטרף: "איתמר, בעוד מספר שעות יוגשו הרשימות לכנסת. זהו רגע אחרון לאיחוד כולל של כל הימין. כולנו עשינו ויתורים כואבים ושמנו את ארץ ישראל מעל לאגו. הצטרף אלינו, אל תיתן לשמאל את השלטון".

בנוסף, בשעות האחרונות עלה קמפיין אנונימי נגד בנט ושקד, בטענה שהם "מחבלים בימין". הרשימה פנתה לוועדת הבחירות המרכזית בעתירה בדבר קמפיין אנונימי שעלה ברשת כנגד ראשי המפלגה. "כזכור, פרסום תעמולה פוליטית ללא זיהוי המפלגה/הגוף שעומדים מאחוריה היא דבר אסור", נכתב בהודעת המפלגה.

מפלגת המחנה הדמוקרטי בראשות ניצן הורוביץ, סתיו שפיר ואהוד ברק צפויה להגיע בשעה 18:30 עם הרשימה המכילה את מגוון הגופים שהצטרפו אליהם.