מסמנים את המנכ"ל הבא? נדב פרסמן מונה למשנה למנכ"ל מקאן

אלדד וינברג, שחלק עם נדב פרסמן את תפקיד "מספר 2" במקאן, יפרוש בסוף השנה • סיגל עבודי תמונה למנהלת קריאייטיב ראשית

נדב פרסמן / צילום: כפיר זיו
נדב פרסמן / צילום: כפיר זיו

עזיבה משמעותית בכוורת הניהולית של משרד הפרסום מקאן תל-אביב: אלדד וינברגר, אחת הדמויות הבכירות ומי שחלק את תפקיד "מספר 2" עם נדב פרסמן, עוזב את המשרד. עזיבתו היא חלק משינוי כולל במסגרתו מונה פרסמן לתפקיד המשנה למנכ"ל, ובמקומו מונתה סיגל עבודי כמנהלת קריאייטיב.

הצבתו של פרסמן כמשנה למנכ"ל והזזתו מניהול הקריאייטיב בלבד מסמנת, יש להניח, את המקום שמיעדים לו בראש הקבוצה, ביום שבו עמית משיח, מנכ"ל המשרד, יחליט לעזוב את התפקיד.

וינברג ופרסמן היו שניים מהמינויים הבולטים של משיח בחודשים לאחר שהתיישב על כיסא המנכ"ל. פרסמן מונה לתפקיד מנהל הקריאייטיב הראשי במקאן לאחר שהיה מספר 2 בולט במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ועזיבתו את באומן עוררה אז הד תקשורתי גדול שהגיע אפילו להתדיינות משפטית. בענף רווחה הסברה כי פרסמן השתכנע לעבור למקאן בין היתר כדי להותיר חותם ניהולי, שלכאורה לא היה באפשרותו להותיר בבאומן מול הדומיננטיות הרבה שהיה למנכ"ל המשרד דאז יוסי לובטון.

וינברג, שבמקור הוא איש קריאייטיב, הגיע חזרה למקאן לתפקיד המשנה למנכ"ל בתחום ניהול הלקוח, אולם בהמשך הוחזר כחלק מרה-ארגון לתפקיד מנהל קריאייטיב, אותו חלק עם פרסמן. פרסמן ווינברג לא היו הטלנטים היחידים שגויסו באותה תקופה, אך הם בוודאי היו הבולטים שבהם, ולשניהם היה משקל רב בכוורת המנהלים של מקאן.

עתה כאמור מתמנה פרסמן לתפקיד המשנה למנכ"ל. את מושכות הקריאייטיב תקבל סיגל עבודי, אחת מנשות הקריאייטיב המוערכות בתעשייה שכיהנה בשני האחרונות כסמנכ"ל קריאייטיב.

וינברגר כאמור צפוי לפרוש בסוף השנה. הרומן שלו עם מקאן תל-אביב הוא מהארוכים בתעשייה: הוא הצטרף למקאן לפני כ-18 שנים, בשנת 2002, במהלכן שימש בין היתר כמנכ"ל מקאן דיגיטל, ולאחר הפסקה כמשנה למנכ"ל מאקו חזר למקאן.

עמית משיח, מנכ"ל קבוצת מקאן, מסר בתגובה: "השינוי שאנו עושים היום יאפשר לנו לתת הצעת ערך טובה יותר ללקוחותינו ולהיערך טוב יותר לאתגרים ששוק הפרסום מביא עמו. נדב פרסמן הוא אחד הפרסומאים הבולטים והמוכשרים בתעשיית הפרסום והמעבר שלו מתחום הקריאייטיב לניהול מתבקש. אני יודע כי לקוחותינו ייהנו מאד וירוויחו הרבה ממעבר זה".