1 מתוך 200: אלה הסטארט-אפים שעלו לגמר תחרות ThePITCH

ביום רביעי הקרוב, במסגרת הג'רני, ייערך גמר תחרות ThePITCH, שבו יתמודדו שמונה סטארט-אפים • תחומי העיסוק שלהם - מאבטחה ועד חלבונים ומנועי חיפוש

הזוכים ב-ThePITCH ב-2018 / צילום: שאולי לנדנר
הזוכים ב-ThePITCH ב-2018 / צילום: שאולי לנדנר

ביום רביעי הקרוב ייערך גמר תחרות ThePITCH שבו מתמודדים שמונה סטארט-אפים שנבחרו מבין 200 שהגישו מועמדות. התחרות, שנערכת בפעם השמינית, היא חלק מכנס ג'רני, של חברת ארנסט אנד יאנג (EY) ו"גלובס". בשנה שעברה זכה הסטארט-אפ אמקירי (Amkiri), שיצר קונספט חדש של בושם ויזואלי, מעין דיו ריחני שבאמצעותו ניתן לצייר על העור בושם שנשאר לאורך זמן.

תהליך סינון הסטארט-אפים כלל קבלת חוות דעת ממשקיעים ויועצים מתעשיית ההייטק, וכן נערך אירוע חצי גמר בסוף יולי. הסטארט-אפים גם נהנו מליווי צמוד של מנטורים מהתעשייה. לקראת הגמר, אלה שמונת הסטארט-אפים שעומדים להתמודד בגמר:

Amai Proteins
מייסד:
אילן סמיש
שנת הקמה: 2016
מיקום: רחובות
תיאור פעילות: חברת אמאי חלבונים עוסקת בריפוי האוכל שאנו אוכלים במקום ריפוי המחלות הנגרמות מהאוכל. המטרה הראשונה של אמאי היא טיפול בבעיית הבריאות המובילה בעולם: צריכת-יתר של סוכר. באמצעות חיבור בין עיצוב חלבונים חישובי (CPD) וייצור ביוטכנולגי, אמאי מתאימה חלבונים שגדלים בטבע לשוק המזון, וייצרה חלבון שהינו בעל טעם הדומה לסוכר ומתאים למזון בהיבט יציבות וחיי מדף.

ArcusTeam
מייסדים: כרמית ידין, אלון שלו ורוסתם אמין
שנת הקמה: 2018
מיקום: חיפה
תיאור פעילות: החברה פיתחה פלטפורמה אוטומטית לאיתור נקודות תורפה וחולשה של מכשירים חכמים. בחברה מציינים כי הם עובדים עם יצרנים במטרה לאפשר להם ראייה ברורה של הפגיעויות של המכשיר החל משלבי תכנון המוצר הראשוניים, תוך תהליכי הפיתוח ועד שהם נמצאים בשימוש המשתמשים ובקנה מידה גדול.

ContextualWeb
מייסד:
ד"ר רועי קרקובסקי
שנת הקמה: 2018
מיקום: חולון
תיאור פעילות: קונטקסטואל ווב בונה מנועי חיפוש בהשראת מערכת הזיכרון של המוח, היעילים בסדרי גודל ממנועי החיפוש הקיימים היום. קונטקסטואל ווב מאפשרת לחברות ולמפתחים לבנות ולתחזק מנועי חיפוש אינטרנטים או פנים ארגוניים משלהן בצורה פשוטה וזולה.

Cyber Armor
מייסד:
לאוניד סנדלר, בנימין הירשברג ואייב פלד
שנת הקמה: 2017
מיקום: פתח תקווה
תיאור פעילות: חברת סייבר ארמור מרחיבה את היכולות של כלי ה-DevOps והאורקסטרציה (חיבור מספר פעולות אוטומטיות) של קונטיינרים ותוכנות על מנת לייצר רשת שירותים שמגינה על עצמה. בצורה כזו, חברות יכולות להפוך כל פיתרון וכל אוסף של תוכנות לרשת שמגנה על עצמה מחדירות ומגניבות מידע ללא כל שינויי קוד. ההגנה נעשית ע"י שימוש במודל ה-Zero Trust.

Ladingo
מייסדים:
הגר ריפס, גיא לוי ורות ריינר
שנת הקמה: 2017
מיקום: הוד השרון
תיאור פעילות: חברת לדינגו מספקת פתרון טכנולוגי שעושה שיתוף מכולות ואופטימיזציות שלהן כך שייבוא אישי ישתלם גם לצרכן הקטן. בחברה מציינים כי כך ניתן להזמין סלון דרך האינטרנט באותה פשטות כמו הזמנת חולצה.

Sevren Intelligence
מייסדים:
עמי טוכמן וטובי שלסוול
שנת הקמה: 2019
מיקום: תל אביב ולונדון
תיאור פעילות: סברן פועלת בתחום בתחום אבטחת תוכנה אפליקטיבית לארגונים ע"י ניהול ואורקסטרציה של הטכנולוגיות הקיימות המוטמעות בארגון ואוטומציה של תהליכים שכיום נעשים באופו ידני ע"י מומחי אבטחת מידע. לפי החברה, הפתרון מבטל את התלות במומחי אבטחת מידע בעת שחרורי גרסאות, משפר באופן דרמטי את האכיפה והניהול של מדיניות אבטחת מידע ומאפשר לייצר תובנות מכריית מידע.

Voca.ai
מייסדים:
עינב איתמר וד"ר אלן בקר
שנת הקמה: 2017
מיקום: הרצליה
תיאור פעילות: פיתוח עוזרות קוליות למרכזי שירות לקוחות, שמבוססות על בינה מלאכותית. הטכנולוגיה מחקה את דפוסי הדיבור האנושיים ולפי החברה, היא מעלה את שביעות הרצון של הלקוח.

XTEND
מייסדים:
אביב שפירא, מתאו שפירא, רובי ליאני, אדיר טובי
שנת הקמה: 2017
מיקום: תל אביב
תיאור פעילות: חברת אקסטנד מעצימה ומעשירה את המשתמש באמצעות בנייה של ממשק בן אדם למכונה חדשני וחווייתי. הטכנולוגיה מאפשרת את שילוב של מציאות מורחבת (XR - Extended Reality) בזמן אמת.