לילך אשר טופילסקי מונתה ליו"ר G1 מטעם קרן פימי

ביוני השנה הודיעה אשר טופילסקי על פרישתה מבנק דיסקונט לטובת הצטרפות לקרן פימי • חברת G1 עוסקת במתן שירותי שמירה וביטחון, הפעלת מוקדי סיור ופיקוח ואספקת שרותים טכנולוגיים למערכות שליטה ובקרה

לילך אשר / צילום ארכיון: איל יצהר
לילך אשר / צילום ארכיון: איל יצהר

לילך אשר טופילסקי, שותפה בכירה בקרן פימי, מונתה היום ליו"ר חברת G1 פתרונות אבטחה, בה מחזיקה פימי 67% מהמניות. טופילסקי כיהנה כמנכ"לית בנק דיסקונט בשנים 2014 עד תחילת 2019. ביוני השנה הודיעה אשר טופילסקי על פרישתה מהבנק לטובת הצטרפות לקרן פימי, על פי ההערכות בשל תקרת השכר למנהלים במערכת הפיננסית (עלות שכר שנתית של עד 3.5 מיליון שקל). טופילסקי מחליפה בתפקיד יו"ר G1 את אלדד בן משה. המנכ"ל הוא מיכאל אדיב.

חברת G1 עוסקת במתן שירותי שמירה וביטחון, הפעלת מוקדי סיור ופיקוח ואספקת שרותים טכנולוגיים למערכות שליטה ובקרה. היום פרסמה החברה דוחות כספיים חיוביים, כאשר בשורה העליונה היא הציגה הכנסות של כ-205 מיליון שקל ברבעון השלישי, עלייה של 0.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי שלה הגיע לכ-11 מיליון שקל ברבעון, עלייה של 4% לעומת הרבעון המקביל. מניית החברה הגיבה לתוצאות בעלייה של 9% והשלימה התקדמות של 22% מאז החלה להיסחר בבורסה בסוף 2018. שווי השוק של G1 עומד על כ-555 מיליון שקל.