אייר סיישל מצטרפת ללוח הטיסות של נתב"ג

אתמול בערב נחתה הטיסה הראשונה של אייר סיישל בתל אביב • הטיסה תפעל במתכונת שבועית והיא תמריא מנתב"ג בימי רביעי לקראת השעה חצות

אחרי שהכריזה על פתיחת הקו לישראל בחודש יולי האחרון, אתמול בערב (ד') נחתה הטיסה הראשונה של אייר סיישל בתל אביב. הטיסה תפעל במתכונת שבועית והיא תמריא מתל אביב בימי רביעי לקראת השעה חצות. משך הטיסה לסיישל: 6:20 שעות.

הטיסה מסיישל לתל אביב ממריאה בשעה 17:30 ונוחתת בתל אביב לקראת השעה 22:00. החברה מציעה גם טיסות המשך למאוריציוס אחרי המתנה של שעה וחצי. הטיסה מסיישל למאוריציוס אורכת כשעתיים.

במטוס האיירבוס שבו מפעילה החברה את הטיסה יש 168 מושבים כולל 12 מושבים במחלקת עסקים. המחיר ההתחלתי לטיסה, כפי שהוא מופיע באתר החברה, עומד על כ-1,000 דולר לטיסת הלוך ושוב בסוף דצמבר. טיסה לאמצע חודש אפריל תעלה כעת כ-880 דולר. המחיר כולל שרות מלא לרבות מזוודות. נגזרת של 370 דולר מהמחיר הזה משקף עלות של מסים, מתוך זה 300 דלק כמס דלק והשאר כמסי נוסעים, כך לפי הפירוט באתר.

עוד לפני הטיסה שהמריאה מתל אביב אתמול אמר מנכ"ל אייר סיישל, רמקו אלטוס, כי לאור העובדה שהטיסות הראשונות כבר מוזמנות כמעט במלואן החברה תבחן את הגברת תדירות הקו לקראת לו"ז קיץ 2020.

אייר סיישל היא חברת התעופה הלאומית של הרפובליקה של סיישל. החברה הוקמה ב-1978. שש שנים לאחר מכן החלה להפעיל טיסות בינלאומיות. ב-2012 רכשה חברת התעופה של איחוד האמירויות אתיחד איירוויז 40% מאייר סיישל אחרי שזו נקלעה לקשיים. אתיחד שותפה פעילה בחברה גם בכל הנוגע למועדון הנוסע המתמיד ולצבירת מיילים בטיסות. צי המטוסים של אייר סיישל כולל 7 מטוסים.