אדם נוימן בדרך למסך הקטן: סדרת טלוויזיה תתאר את עלייתו ונפילתו

התסריט לסדרה יהיה מבוססת על ספר, שטרם יצא לאור, של שלושה כתבי "וול סטריט ג'ורנל" • ככל הנראה דמותו של נוימן תגולם ע"י השחקן ניקולס בראון • עוד בתכנון: סדרה דוקומנטרית על ההתפתחויות הסוערות בחברת WeWork

ניקולס בראון ואדם נוימן / צילום: רויטרס
ניקולס בראון ואדם נוימן / צילום: רויטרס

אדם נוימן בדרך למסך הקטן. סדרת טלוויזיה המבוססת על עלייתו ונפילתו של אדם נוימן וחברת WeWork שהקים. התסריט לסדרה יהיה מבוססת על ספר, שטרם יצא לאור, של שלושה כתבי "וול סטריט ג'ורנל". ככל הנראה דמותו של נוימן תגולם על-ידי השחקן ניקולס בראון, שהשתתף בסדרה "היורשים" של HBO - כך על-פי דיווח ב"הוליווד רפורטר".

החברה שקנתה את הזכויות לפיתוח סדרת דרמה על נוימן, Chernin Entertainment and Endeavor Content, רכשה גם את הזכויות להכין סדרה דוקומנטרית על ההתפתחויות הסוערות בחברת WeWork.

על-פי הדיווח, בשלב זה הן הסדרה והן הדוקו נמצאים בשלבי פיתוח מוקדמים. יחד עם זאת, בשלב זה עדיין לא יודע אם תסריטאים החלו לעבוד על הסדרה או אם הן נרכשו על-ידי רשת כלשהי לשידור.

הסדרה הצפויה היא לא הפרויקט הראשון על WeWork שנמצא כעת בפיתוח. באחרונה דווח על כך שיוניברסל ובלומהאוס עובדים על סרט התפתחויות בחברת הנדל"ן, ואף אוזכר שמו של התסריטאי צ'רלס רנדולף, שכתב את התסריט ל"מכונת הכסף" ("The Big Short"), שתיאר את מנהלי ההשקעות שזיהו מראש את משבר הסאב-פריים של 2008.