"אני לא אוהבת את המונח 'חזרה בשאלה'"

חלי קירשנבוים (31) היא ראש צוות פיתוח ב-Fiverr • טווח שכר: 31-36 אלף

חלי קירשנבוים / צילום: אבישי פינקלשטיין
חלי קירשנבוים / צילום: אבישי פינקלשטיין

במה אני מפריעה לך?

"זה שישי, אז אני מנצלת את זה לחיפוש דירה לקנייה. כשאני בפייבר, שהיא מרקט פלייס של שירותים דיגיטליים לפרינלסרים, אני עובדת כראש צוות בצמוד למנהל המוצר, לקדם את הדומיין שלנו ולא להתפשר בכיוון הטכנולוגי".

כמה זמן את בחברה ומה עשית קודם?

"כמעט ארבע שנים. התחלתי כמפתחת. לפני כן עבדתי בסטארט-אפ, שמכיוון שהוא היה קטן היו לי בו אחריויות שהן מעבר לפיתוח, כמו למשל עבודת סיסטם - כך שאם נפל שרת הייתי צריכה לקום בלילה ולטפל בזה. בזכות זה התנסיתי בכל העולם שמסביב לתוכנה".

תמיד אהבת מחשבים?

"אני מגיעה מרקע שונה. אני חרדית לשעבר, גדלתי בירושלים ובבית שמש, ולמדתי בסמינר בית יעקב. אין לי בגרויות, עשיתי רק מבחני חוץ. הייתי בטוחה שאני הומנית, ותכננתי ללמוד פסיכולוגיה. בכלל לא ידעתי שהעולם שאני עובדת בו היום יכול להיות כל כך יצירתי ומרתק".

איך נחשפת לתחום?

"חיפשתי את עצמי אחרי הסמינר, ונרשמתי לקורס בניית אתרים. משם עברתי ללימודים במכללה חרדית, שם כבר בחרתי בהנדסה".

את עדיין חרדית?

"אני כבר לא דתייה, ואני לא אוהבת את המונח חזרה בשאלה, כי הוא תמיד מגיע בקונוטציה של אנשים שניתקו קשר עם החיים הקודמים ושהמשפחה מתנכרת להם. אצלי זה ממש לא ככה. בעלי ואני עשינו את התהליך שלנו יחד, לא התנתקנו, וכשאני מבקרת את המשפחה שלי אני מכבדת אותה ומגיעה עם כיסוי ראש. הם מצידם גם כן מחבקים, מכבדים ואוהבים".

מה את אוהבת בעבודה שלך?

"יש לנו מיליוני משתמשים והצוות שלי ואני יכולים להשפיע ולעשות שינוי. הפיצ'רים שאנחנו מוציאים משפיעים על הפרנסה של אנשים. כראש צוות פחות יוצא לי פשוט לשים אוזניות ולקודד, אבל כשזה כן יוצא - זה הכיף שלי".

את אוהבת מוזיקה?

"הז'אנרים שאני אוהבת הם קוטביים. תמיד יש את המוזיקה שגדלתי עליה, וכיף לי להיזכר בילדות. אמא שלי היא חוזרת בתשובה שגדלה על הביטלס ועל הרוקיסטים של שנות ה-70. כחרדית שרצתה להמשיך עם המוזיקה, היא האזינה למוזיקה מגוירת - אלו אותן מנגינות, רק עם עיבודים דתיים: כמו למשל המוזיקה של גרשון ורובה. זה פתח אותי לעולם של האולדיס".

יש לך עוד תחביבים?

"כן - אני אופה, מצלמת את המאפים במצלמה מקצועית אחרי שעשיתי להם 'פוד-סטיילינג', ואחר כך מעלה את התמונות לדף האינסטגרם שלי - midnightbaker. בהמשך החברים בעבודה נהנים מהתוצרים".

איפה תהיי בעוד חמש שנים מהיום?

"אני אוהבת את מה שאני עושה עכשיו. בטווח הרחוק יותר מעניין אותי עולם פיתוח המשחקים".