הרשות השופטת: אין לנו התנגדות לחשיפת החומרים מטלפונו של אפי נוה

ההודעה מגיעה על רקע פרסום בעיתון הארץ ובו תכתובת בין אפי נוה לשופט בכיר, ככל הנראה בטלפון של יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר תכתובות בעייתיות ורגישות נוספות הנוגעות למינוי שופטים בישראל

אפי נוה / צילום: שלומי יוסף
אפי נוה / צילום: שלומי יוסף

דוברות הרשות השופטת הודיעה היום (ו') באופן חריג כי היא אינה עומדת מאחורי צו איסור הפרסום בנוגע לחומרים שזלגו מהטלפון של יו"ר לשכת עורכי הדין אפי נוה ואיננה מתנגדת לחשיפת החומרים.

ההודעה מגיעה על רקע פרסום בעיתון הארץ ובו תכתובת בין אפי נוה לשופט בכיר. ככל הנראה בטלפון של יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר תכתובות בעייתיות ורגישות נוספות הנוגעות למינוי שופטים בישראל. גלובס עתר בעבר להסרת צו איסור הפרסום אולם בית המשפט סירב להסירו. וזו לשון ההודעה: "בימים האחרונים אנו עדים לפרסומים שונים בדבר חומרים שנטען שנלקחו מתוך הטלפון הנייד של עו"ד אפי נוה ובדבר הקלטות והתכתבויות שקיים לפי הנטען עם שרים, פוליטיקאים, שופטים ועיתונאים לפני כשלוש שנים".

"בעקבות פרסומים אלה, הרשות השופטת רואה לנכון לציין כי על פי הפרסומים בכלי התקשורת צו איסור הפרסום שהוצא לגבי חומרים אלה ניתן לבקשתו של עו"ד אפי נוה, במסגרת הליכים משפטיים הוא צד להם, ולשם הגנה שאותה ביקש על פרטיותו.

"הרשות השופטת מצידה אינה מבקשת לחסות דבר ואין לה כל התנגדות שהחומרים ייחשפו, ככל שהדבר תלוי בה, על מנת לשים קץ למסע ההכפשות חסר האחריות נגד שופטי ישראל בכללותם העושים את מלאכתם במסירות, במקצועיות ובאמונה".