הסכם קיבוצי: רשת "מטיילים" מתרחבת עם מלון בקיבוץ דפנה

המלון, המונה 53 חדרים, יחליף את שמו ל"מלון מטיילים ארץ דפנה" • זהו המלון השישי שמונה רשת מלונות "מטיילים", כולם במודל של ניהול

מלון מטיילים ארץ דפנה / צילום: איה בן עברי
מלון מטיילים ארץ דפנה / צילום: איה בן עברי

רשת המלונות "מטיילים" מתרחבת: תחליף את רשת ארץ בניהול מלון "ארץ דפנה", הממוקם בקיבוץ דפנה. המלון, שמונה 53 חדרים, גם יחליף את שמו ל"מלון מטיילים ארץ דפנה".

השינוי מגיע אחרי שקיבוץ דפנה, שהיה שותף במלון בחלוקה שווה עם חברת משקי הקיבוצים, רכש את חלקו וכעת מחזיק בבעלות מלאה על המלון.

לאחרונה עבר המלון שיפוץ בחדרים ובחללים הציבוריים בעלות כוללת של כ-7 מיליון שקל. עם העברת הבעלות לקיבוץ דפנה, עבר הניהול לידי רשת "מטיילים" בהסכם התקף ל-10 שנים ול-10 שנים נוספות כאופציה להארכה.

מלון מטיילים ארץ דפנה הוא השישי שמונה רשת מלונות "מטיילים", כולם במודל של ניהול. המלונות שמונה הרשת הם וילג' בשדה נחמיה, מלון גשר הזיו, מלכיה, אילון ומטולה. המלונות מונים כ-250 חדרים, 190 מהם ממוקמים במלונות באצבע הגליל.

רשת מלונות "מטיילים" נמצאת בבעלות בת חן וטל ישועה. זוהי חברה משפחתית המפעילה אתרי אירוח כפרי ומלונות לאוהבי טיולים, המציעים מערכי טיולים לאורחים.

לאחרונה הכריזה הרשת כי תוציא ממלונותיה את כל הכלים החד-פעמיים, לרבות כוסות, צלחות וסכו"ם בהם הוגשה ארוחות הבוקר. מדובר בכ-100 אלף יחידות בשנה, שכעת הוחלפו בכלים רב-פעמיים.