חברת BigID, שמגנה על פרטיות ומידע אישי, גייסה 50 מיליון דולר

החברה, שנהנית מחקיקה של חוקי פרטיות ברחבי העולם, גייסה בשנתיים האחרונות 144 מיליון דולר, מתוכם 50 מיליון דולר ביולי האחרון

חברת BigID, שפועלת בתחום של מדיניות הגנה על פרטיות ומידע אישי, הודיעה על גיוס של 50 מיליון דולר מקרן טייגר גלובל. עיתוי הגיוס חריג מכיוון שרק לפני ארבעה חודשים השלימה החברה סבב גיוס של סכום דומה מיליון דולר.

בחברה ציינו כי הגיוסים האחרונים הם בעקבות פניה של משקיעים אליהם, וכי "קיבלו הצעות שקשה לסרב להן". לפי IVC, שווי החברה בסבב הגיוס הקודם עמד על 350 מיליון דולר. בחברה לא חושפים את שווי החברה בגיוס הנוכחי. בסך הכל גייסה החברה 144 מיליון דולר מאז הקמתה ב-2016 ובין המשקיעים בה נמנים הקרנות בסמר, בולדסטארט, קלירסקיי ואחרות, וכן חברת SAP. החברה מעסיקה 150 עובדים, מתוכם 60 בישראל.

החברה, שהוקמה ב-2016 על ידי דימיטרי סירוטה ונמרוד וקס, פיתחה פלטפורמה לניהול ואכיפה של מדיניות פרטיות המידע ברשת בהתאם לדרישות רגולטוריות ולתקנות מחמירות חדשות כדוגמת החוק האירופי וחוקי קליפורניה. בין הלקוחות שלה יש ארגונים גדולים כמו מיקרוסופט ו-SAP ואמזון, שצריכים לעמוד בתקנות הפרטיות. הדבר מצריך מהם לשמור ולנהל את המידע בצורה מאובטחת ומנוהלת היטב. ב-BigID מציינים כי המכירות שלה צמחו ב-2019 פי ארבעה בהשוואה ל-2018.

בחברה מציינים כי ההון החדש שגויס ישמש לפיתוח מוצרים חדשים אשר ימשיכו את תהליכי האוטומיזציה של ניהול המידע לצד התרחבות אל עבר שווקים חדשים ברחבי העולם - אירופה, דרום אמריקה ואסיה. עוד הם מוסיפים כי "חוקי הגנת פרטיות הצרכן בקליפורניה, שנכנסו לתוקפם לפני מספר ימים, ממשיכים מגמה גלובלית של החמרת הכללים הקשורים באיסוף וניהול מידע אישי של צרכנים וכל אלו מציבים את BigID בחזית העשייה הטכנולוגית העולמית".

"החל משנת 2016, BigID שמה לה למטרה לבצע חשיבה מחודשת בנוגע לאחריות המוטלת על ארגונים להגנה על נתונים פרטיים של לקוחותיהם ו/או עובדיהם באמצעות טכנולוגיה חכמה ומתקדמת", הסביר דימיטרי סירוטה, מנכ"ל ומייסד משותף של BigID, בהודעה לעיתונות. "העמדנו במרכז את הנתונים, והגדרנו מחדש כיצד ארגונים מאתרים, מנהלים ומגנים על אותם הנתונים. המימון החדש משקף הבעת אמון בעשייה של החברה שלנו".