בן גביר הודיע שהוא מתמודד עד הסוף: "הציעו לי תפקיד של שגריר"

"הציעו לי גם תפקידים בקק"ל, בהסתדרות הציונית, בלשכת עורכי הדין, אפילו תפקיד שגריר", כך אמר איתמר גביר במסיבת עיתונאים היום, בה הכריז כי יתמודד בבחירות לכנסת ה-23 במסגרת מפלגת עוצמה יהודית

איתמר בן גביר, ראש עוצמה יהודית / צילום:
איתמר בן גביר, ראש עוצמה יהודית / צילום:

איתמר בן גביר העומד בראש מפלגת עוצמה יהודית כינס היום מסיבת עיתונאים ובה אמר כי החליט להתמודד בבחירות לכנסת ה-23 במסגרת מפלגת עוצמה יהודית.

על בן גביר מופעלים לחצים ממפלגות הימין לפרוש לאחר שהשר רפי פרץ הפר את ההסכם שחתם עמו, וזנח אותו ביום סגירת הרשימות כדי לחבור לרשימת ימינה.

‏בן גביר סיפר הערב כי על אף הכחשה של משרד ראש הממשלה על כך שהוצע לו תפקיד שר, "הם יודעים טוב מאד מי הגורמים בקואליציה שהציעו לי להיות שר מטעם אחת המפלגות החרדיות. הציעו לי גם תפקידים בקק"ל, בהסתדרות הציונית, בלשכת עורכי הדין, אפילו תפקיד שגריר" אמר בן גביר.

בבחירות לכנסת ה-22 התמודד בן גביר במסגרת עצמאית והשיג 83 אלף קולות. מספר גבוה במיוחד עבור רשימה עצמאית, אך לא מספיק כדי לעבור את אחוז החסימה העומד על שיעור של 3.25%.

יו"ר סיעת הליכוד חכ מיקי זהר הגיב להחלטת בן גביר: "התקשורת תחבק אותו והשמאל ימחא לו כפיים משום שבמו ידיו הוא מעניק להם את השלטון... עצוב".