וולמארט מציגה דוחות נמוכים מהתחזית למרות שיא מכירות באונליין

החולשה במכירות הצעצועים ומשחקי הווידאו במהלך תקופת החגים, לצד המצב הפוליטי בצ'ילה, הכבידו על תוצאותיה של וולמארט ברבעון • לגבי ההמשך, החברה צופה לשנה הפיסקלית 2021 רווח מתואם של 5.15-5 דולר למניה

וולמארט / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב
וולמארט / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

ענקית הקמעונאות וולמארט  דיווחה היום (ג') על דוחות שנפלו מהתחזיות של השוק בצל חולשה במכירות הצעצועים ומשחקי הווידאו במהלך תקופת החגים. מכירותיה בחנויות זהות בארה"ב עלו בקצב נמוך מהצפוי, והתחזית שהחברה סיפקה להמשך נמוכה גם היא מהציפיות. בתוך כך, המצב הפוליטי בצ'ילה הכביד על תוצאותיה של החברה.

וולמארט רשמה רווח של 1.38 דולר למניה, מתחת לתחזיות האנליסטים שצפו רווח של 1.43 דולר למניה. למרות שהמכירות באונליין עלו לשיא, היעדר הקונים מהחנויות הפיזיות הכביד על התוצאות. בנוסף, החברה ציינה כי המשבר הפוליטי בצ'ילה פגה בחנויות. הכנסותיה של וולמארט הסתכמו ב-141.1 מיליארד דולר, מתחת לתחזיות להכנסות של 142.49 מיליארד דולר. המכירות בחנויות זהות עלו ב-1.9% בארה"ב, לעומת התחזיות לקצב צמיחה של 2.3%.

לגבי ההמשך, החברה צופה לשנה הפיסקלית 2021 רווח מתואם של 5.15-5 דולר למניה, צמיחה של 3% במכירות וצמיחה של 2.5% בחנויות זהות בארה"ב. האנליסטים בשוק צפו לרווח של 5.21 דולר.