גיל שויד: "לא נפטר עובדים על רקע המשבר, נמשיך לגייס"

מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט בשיחה מרחוק עם עובדי החברה: "התקופה הזו מורכבת לכולנו, ואני יודע שלרבים מכם בן או בת זוג שהוצאו לחל"ת או איבדו את מקום עבודתם. אנחנו עושים ונעשה מה שאנחנו יכולים כדי להקל על אתגרי התקופה"

גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט / צילום: שלומי יוסף
גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט / צילום: שלומי יוסף

"לא נפטר עובדים על רקע המשבר, אנחנו מגייסים 60 עובדים חדשים רק בחודש מרץ ונמשיך לגייס", כך הבטיח היום גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, בשיחה מרחוק עם עובדי החברה בארץ (כ-2,400 איש). שויד הבטיח שגם עדכוני השכר ימשיכו כמתוכנן.

שויד אמר לעובדי צ'ק פוינט  כי "זו תקופה בה הצורך בהגנת סייבר מוכח ברמה יומיומית כשהעולם כולו עובר לעבוד מרחוק. עשרות אלפי לקוחותינו בעולם, וגם רוב התשתיות הקריטיות במדינת ישראל, נסמכות על הגנת הסייבר שאתם מייצרים מכאן. התקופה הזו מורכבת לכולנו, ואני יודע שלרבים מכם בן או בת זוג שהוצאו לחל"ת או איבדו את מקום עבודתם. אנחנו עושים ונעשה מה שאנחנו יכולים כדי להקל על אתגרי התקופה. הגברנו את הרכש שלנו דווקא מעסקים קטנים ומעצמאים, אנחנו ממשיכים בחלוקת התרומות שלנו לעמותות וארגוני המגזר השלישי, ואנחנו גם נמשיך להיות מעסיק גדול ומשמעותי במשק למרות הכל".

עוד הוסיף שויד "אנחנו ממשיכים במשימה החשובה שלקחנו על עצמנו - להפוך את העולם לבטוח יותר בכל הקשר לאינטרנט - והצורך בכם גדול מאי-פעם".