טלרד מזנקת ב-21%: רשמה רווח של 1.5 מיליון דולר ברבעון

הכנסות החברה ברבעון גדלו בכ-42.4% לכ-40.8 מיליון דולר, לעומת כ-28.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד

מוטי אלמליח, מנכ"ל טלרד / צילום: ורדי כהנא
מוטי אלמליח, מנכ"ל טלרד / צילום: ורדי כהנא

חברת טלרד נטוורקס פרסמה הבוקר (ד') דוחות טובים לרבעון הראשון של 2020. הכנסות החברה ברבעון גדלו בכ-42.4% לכ-40.8 מיליון דולר, לעומת כ-28.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הגידול בהכנסות נבע בין היתר מאיחוד תוצאות מרמנת (מגזר מיקור תהליך עסקי וניהול פרויקטים), שנרכשה באפריל 2019 ולא נכללה בתוצאות הכספיות של הרבעון הראשון אשתקד. בניטרול הכנסות מרמנת, החברה מציגה גידול אורגני בשיעור של 12.2% בהכנסותיה.

טלרד נטוורקס  סיימה את הרבעון הראשון עם רווח תפעולי של כ-1.5 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי של כ-6.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. זאת, על רקע צמצום הוצאות מחקר ופיתוח והוצאות מכירה ושיווק הנובע מיישום תכנית התייעלות.

בשורה התחתונה הציגה החברה רווח נקי של כ-1.5 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של כ-6.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. 

ה-EBITDA ברבעון הראשון של 2020 הייתה חיובית בסך של כ-3.6 מיליון דולר לעומת EBITDA שלילית של כ-4.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

מניית טלרד מגיבה לדוחות בעלייה של 21%. מאז החלה להיסחר בבורסה לפני כ-3 שנים צנחה המניה ב-82% ושוויה של החברה הצטמק לכ-55 מיליון שקל. 

מנכ"ל החברה מוטי אלמליח ציין כי "לאחר תקופה ארוכה של התמודדות עם אתגרים בפעילות העסקית של החברה, אנו פותחים את שנת 2020 עם חזרה לצמיחה ולרווחיות. תוצאות הרבעון משקפות פירות ראשונים של יישום האסטרטגיה העסקית לצד תכנית המפנה שיישמנו לאורך השנה החולפת. השינויים שביצענו, עוד בטרם משבר הקורונה, והמיקוד במוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות, הביאו בסופו של דבר לצמיחה הדו-ספרתית בהכנסות והמעבר לרווחיות.

"במהלך השנה, פיתחנו מנועי צמיחה חדשים, בין היתר באמצעות הוספת מגזר פעילות חדש של מיקור תהליכים עסקיים גיאו-אינפורמטיקה ומיפוי. נכון למועד פרסום הדוח, במכלול הפעילויות אירוע הקורונה לא השפיע מהותית על תחומי הפעילות של החברה, ובתקופת המשבר אף היינו עדים לגידול בביקושים מצד ספקי אינטרנט ( WISP ) בארה"ב ובעולם למוצרי ה- BWA , ולביקושים מוגברים למתן שירותי תמיכה למפעילי רשתות ולפתרונות תקשורת במגזר הבריאות", הוא הוסיף.